IKM uke 30

Gikk tom for El-tester fra babyplan, så kjøpte noen på den butikken som heter Normal. Noen som har erfaring med de? De siste to dagene har det vært veldig stigning på de El-testene, men akkurat ikke så sterk strek som kontrollstreken. I ettermiddag er streken svakere, og har fått El-smerter, og ikke noe mere slim i dag. Så har en følelse av at jeg har hatt/har eggløsning i dag, til tross for at El-testene ikke blir helt positive. Noen erfaringer? Er ikke så dreven i det med El-testing..
Jeg får nesten aldri positive el.tester. må bare gå etter når den er sterkest og når de blir svakere.


Er også gørkvalm i dag, trykksmerter i eggstokkene og sliter med å holde maten nede
 
4dpo idag! Men veldig mye ekslim.. kanskje el ble forskjøvet og egget ikke slapp? jaja vi har hvertfall lagt inn aksjer natt til i går! må nok ha en runde til i kveld og i overimorgen!
 
Jeg får nesten aldri positive el.tester. må bare gå etter når den er sterkest og når de blir svakere.


Er også gørkvalm i dag, trykksmerter i eggstokkene og sliter med å holde maten nede

Ok, godt å høre at det ikke bare er meg. Da satser jeg på at EL er i dag, takk for svar [emoji4]
 
Får ikke med meg mannen[emoji17] Kjenner frustrasjonen er helt enorm...
 
Måtte mase meg til sex i kveld[emoji15] sd 14 og positiv test
Image1531428955.751630.jpg
Fikk han med til slutt[emoji28][emoji23]
 
IMG_3481.JPG


IMG_3480.JPG


Er babyplan sin positiv??? *håper ikke*
Fordi mannen kommer hjem fra jobb i morgen! Får ikke lagt inn aksjer før på em☹️ er det for sent da? Skal seff teste i morgen tidlig oxo! [emoji849]
 
Haha, så bra! Godt gutta som regel blir med på sengeleken [emoji16]

Ja det var bare så vidt[emoji849] Måtte bestikkes så da vet du det også[emoji12] Ikke like ivrig lenger.. Den 16 juli for et år siden ble jeg gravid uten prøving.. Den mistet vi som du vet. Han tar det nok litt tyngre enn han vil innrømme. La dette bli vår måned jenter[emoji173]️
 
IMG_3482.JPG


Dagens tester! Babyplan er nok negativ i dag, krysser fingrene for at vi rekker EL [emoji848] gubben er hjemme i 4 tiden i dag så da blir det rett til sengs
 
Vis vedlegget 266597

Dagens tester! Babyplan er nok negativ i dag, krysser fingrene for at vi rekker EL [emoji848] gubben er hjemme i 4 tiden i dag så da blir det rett til sengs

Babyplan sin så negativ ut ja. Hehe kos dere [emoji1] samboeren lo av meg i gårkveld når jeg lå med rumpa i været for å hjelpe svømmerne på riktig vei[emoji85]
 
Babyplan sin så negativ ut ja. Hehe kos dere [emoji1] samboeren lo av meg i gårkveld når jeg lå med rumpa i været for å hjelpe svømmerne på riktig vei[emoji85]

Haha, ser for meg at det er noe jeg kommer til å gjøre i dag oxo [emoji23][emoji28] krysser fingrene for oss[emoji4]
 
Våknet 2 ganger m vondt i magen å måttet flydd på do, spent på om d er baby tegn eller bare maten jeg har spist [emoji23][emoji85] pleier jo aldri det jeg!
 
Ja det var bare så vidt[emoji849] Måtte bestikkes så da vet du det også[emoji12] Ikke like ivrig lenger.. Den 16 juli for et år siden ble jeg gravid uten prøving.. Den mistet vi som du vet. Han tar det nok litt tyngre enn han vil innrømme. La dette bli vår måned jenter[emoji173]️
Hehe, ja men da ble det vel vinn vinn for begge [emoji6]
Skjønner jo det at han ikke er like ivrig lengre. Er jo ikke bare oss dette tar på. Gutta tenker nok mer enn vi tror. Ja vi var vel i samme terminklubben og mistet omtrent samtidig vi tror jeg. Kjenner på det jeg og at vi skulle hatt en krabat som ålte seg rundt snart. Ja måtte vi snart få belønning for strevet!
 
Back
Topp