Irrasjonelle følelser

Bezoar

Flørter med forumet
Noen som har lyst til å dele frustrasjon/morsomme historier om følelser litt ute av kontroll?

Jeg fikk gråteanfall fordi hunden vår så så glad ut :dead:
 
Uff ja er på ferie i Danmark og når vi kom frem så fikk vi beskjed om at hotellet hadde dobbeltbooket oss og at vi ikke kunne bo der likevel. Gråt som et barn i sikkert en time etterpå ‍♀️
 
Løp etter gubben med vannslangen fordi toåringen spylte meg med den mens han skulle passe på
 
Mange.. aldri vert så grinete av meg. Trodde graviditeten kom til å gjøre meg hissigere, ikke et sippetrynet

Begynner å grine hvis mannen sier noe som helst i mot meg, eller klager på noe osv.

Han skulle lage frokost en dag. Han elsker å spise spekepølse som pålegg og skjærte seg noen skiver på skjærebrettet. Så begynte han å skjære brød på samme brett etterpå. Så spurte jeg bare om han kunne tenke litt mer over sånt da det er rått kjøtt. Så fikk jeg et litt sånn surt svar tilbake. Det resulterte at jeg sprang opp på rommet hulkende å begynte skikkelig å grine. Mannen kom etter å måtte trøste meg og beklagde, var ikke meningen å få meg til å gråte. Neste dag hadde han kastet pølsa og skulle ikke gjøre det igjen[emoji23].. omg

Begynner å grine hver gang når han skal reise ut til nordsjøen. Så begynner jeg å le samtidig for jeg syns det er så teit at jeg griner.

Så var vi på en kjøretur. Så fikk jeg litt luft i magen å måtte bare slippe det ut[emoji849] å den stinket noe helt for j... begynte å le så mye at jeg klarte nesten ikke å puste, å plutselig gikk det over i gråting - til mannens store fortvilelse.

Null kontroll på følelsene her.. storsett griner jeg å ler jeg samtidig, og mannen blir stresset for vet ikke hva godt han skal gjøre[emoji23]
 
Er fra før en svært emosjonel og/eller hissig person, så det skal fra før lite til for å irritere meg/hisse meg opp/fornærme meg :shy: Trodde dette skulle eskalere noe voldsomt med "gravidhormonene", men har ikke merket noe til de sånnsett :pompus:
Dog, i morges var bussjoføren 20 minutter for sein og jeg som skulle åpne butikken og gjøre klart til en dag med salg og nattåpent var kjempestressa. Klarte å glemme pengeboka i bussen, finne det ut når jeg skulle handle frokost. Løp opp i butikken for å låne en hundrings av pantepengene våre; på tur ned må jeg ha mistet den, for igjen sto jeg i kassa uten penger. Var så LYNINGS FORBANNA på bussjoføren (er så klart hans feil vettu), og busselskapet som ikke eier servicekultur i det hele tatt osv. Måtte til slutt klare meg uten frokost og åpne butikken. Mens jeg rulla opp portene kjente jeg noe stakk i BHen, og hva fant jeg? Jo, hundringsen. Jeg hadde lagt den på en "trygg" plass. Jeg var på gråten, jeg var så oppgitt!

*puster tungt* Jeg tar i det minste langhelg om ikke mange timene, trøster meg med det! :sorry:
 
Min lørdag som var. Delt i klagetråd på skjult.


Litt usikker på om jeg skal klage på gubben eller meg selv, så da får jeg ta begge :p
Jeg har nulltoleranse for tull og eksploderer som en bombe :wideyed: Han er så dumsnill mot hele verden at det går utover oss :wacky: Sååååå i dag har han lånt bort stasjonsvognen til sønnen til en kompis. Og sitter igjen med en «haug» av en BMW, slik som 19 åringer har råd til. Vi skulle ut å kjøpe garderobe innredning til alle garderober i huset. Det gikk ikke m en sånn bil nei. Så jeg marsjet avgårde mens jeg bjeffet som en vill chihuahua. Siden har vi knapt snakket sammen.
Og det «beste» av alt: Han har lånt bort bilen helt til torsdag! Forbanna idiot!!!
Må tenke på noe annet her :hilarious: Ellers klikker jeg igjen.

Må sies at jeg marsjet ut av bilen og gikk hjem fra rett borti gata :wacky::hilarious:
 
Er fra før en svært emosjonel og/eller hissig person, så det skal fra før lite til for å irritere meg/hisse meg opp/fornærme meg :shy: Trodde dette skulle eskalere noe voldsomt med "gravidhormonene", men har ikke merket noe til de sånnsett :pompus:
Dog, i morges var bussjoføren 20 minutter for sein og jeg som skulle åpne butikken og gjøre klart til en dag med salg og nattåpent var kjempestressa. Klarte å glemme pengeboka i bussen, finne det ut når jeg skulle handle frokost. Løp opp i butikken for å låne en hundrings av pantepengene våre; på tur ned må jeg ha mistet den, for igjen sto jeg i kassa uten penger. Var så LYNINGS FORBANNA på bussjoføren (er så klart hans feil vettu), og busselskapet som ikke eier servicekultur i det hele tatt osv. Måtte til slutt klare meg uten frokost og åpne butikken. Mens jeg rulla opp portene kjente jeg noe stakk i BHen, og hva fant jeg? Jo, hundringsen. Jeg hadde lagt den på en "trygg" plass. Jeg var på gråten, jeg var så oppgitt!

*puster tungt* Jeg tar i det minste langhelg om ikke mange timene, trøster meg med det! :sorry:
Uff for en dag! Høres ut som noe mannen min kunne gjort til vanlig forresten. Du kan i det minste håpe det er magen som gjør deg litt distré
 
Min lørdag som var. Delt i klagetråd på skjult.


Litt usikker på om jeg skal klage på gubben eller meg selv, så da får jeg ta begge :p
Jeg har nulltoleranse for tull og eksploderer som en bombe :wideyed: Han er så dumsnill mot hele verden at det går utover oss :wacky: Sååååå i dag har han lånt bort stasjonsvognen til sønnen til en kompis. Og sitter igjen med en «haug» av en BMW, slik som 19 åringer har råd til. Vi skulle ut å kjøpe garderobe innredning til alle garderober i huset. Det gikk ikke m en sånn bil nei. Så jeg marsjet avgårde mens jeg bjeffet som en vill chihuahua. Siden har vi knapt snakket sammen.
Og det «beste» av alt: Han har lånt bort bilen helt til torsdag! Forbanna idiot!!!
Må tenke på noe annet her :hilarious: Ellers klikker jeg igjen.

Må sies at jeg marsjet ut av bilen og gikk hjem fra rett borti gata :wacky::hilarious:

Jeg tror jeg hadde tørna og gått og LEID meg en bil.
 
Jeg tror jeg hadde tørna og gått og LEID meg en bil.

:hilarious: Jeg var så sint at jeg var ikke istand til å gjøre noe som helst annet enn bruke kjefte, smelle med dører og furte :hilarious:
 
Avbrøt samtalen med venninna mi når det ble snakk om dåp, hun har nemlig hele tiden sagt at vi skulle bes, og plutselig er vi ikke bedt, og med gave klar og alt må jeg si jeg ble meget skuffet. Å når hun da foreslo vi kunne komme på rester i morra hadde jeg mest lyst vise finger’n #barnslig
 
Avbrøt samtalen med venninna mi når det ble snakk om dåp, hun har nemlig hele tiden sagt at vi skulle bes, og plutselig er vi ikke bedt, og med gave klar og alt må jeg si jeg ble meget skuffet. Å når hun da foreslo vi kunne komme på rester i morra hadde jeg mest lyst vise finger’n #barnslig

Åh! Jeg kjenner jeg hadde hatt lyst til å vise fingeren selv.
 
Vi har akkurat flyttet. Og jeg begynte å hylgrine etter 4 mnd fordi jeg ikke så sjøen[emoji23] selv om jeg har vist det siden dag en. Kom ut av det blå
 
Avbrøt samtalen med venninna mi når det ble snakk om dåp, hun har nemlig hele tiden sagt at vi skulle bes, og plutselig er vi ikke bedt, og med gave klar og alt må jeg si jeg ble meget skuffet. Å når hun da foreslo vi kunne komme på rester i morra hadde jeg mest lyst vise finger’n #barnslig

Hadde blitt kjempe skuffet!
 
Back
Topp