Vi som temper

Så ikke helt lovende ut dette nei. Kan vel ikke heller påstå at jeg hadde helt trua denne pp heller :wtf:

IMG_20180712_072240.png
 
Jeg selv har prøver å bruke den appen, men blir litt forvirret ofte :wtf: Vet ikke om det er fordi jeg er vandt med app som er på norsk enn de på engelsk som denne er.
Er bare å spørre om du ikke får til [emoji4] de fleste i denne gruppen bruker denne appen og kan mye om den [emoji4]
 
Er bare å spørre om du ikke får til [emoji4] de fleste i denne gruppen bruker denne appen og kan mye om den [emoji4]

Tempen går greit å føre opp når jeg først gjør det. Men det er mer de symptomene som kan fylles ut som er forvirrende, cervix vet jeg ikke hva jeg skal skrive, trenger jeg å skrive noe på insemination?. Skal man legge til mens som andre mensapp er?. Men jeg er veldig forvirret for på den appen oppgis det med rosa rute at jeg skal ha mens den 19, men på de to andre flo: 5 dager (17. Juli) og min kalender: 4 dager (16. Juli) :wtf::wtf:

Hvilke app skal jeg stole på da ??:hilarious:
 
Tempen går greit å føre opp når jeg først gjør det. Men det er mer de symptomene som kan fylles ut som er forvirrende, cervix vet jeg ikke hva jeg skal skrive, trenger jeg å skrive noe på insemination?. Skal man legge til mens som andre mensapp er?. Men jeg er veldig forvirret for på den appen oppgis det med rosa rute at jeg skal ha mens den 19, men på de to andre flo: 5 dager (17. Juli) og min kalender: 4 dager (16. Juli) :wtf::wtf:

Hvilke app skal jeg stole på da ??:hilarious:
Alle mine apper sier forskjellig når tr kommer. [emoji14] eneste flo som gir ca rett når det kommer til tr.
Cervix er vell trappen, troooor jeg. Jeg fyller ikke ut så mye på symtpomer på denne appen, der fyller jeg kun ut temp og EL test.
 
Alle mine apper sier forskjellig når tr kommer. [emoji14] eneste flo som gir ca rett når det kommer til tr.
Cervix er vell trappen, troooor jeg. Jeg fyller ikke ut så mye på symtpomer på denne appen, der fyller jeg kun ut temp og EL test.

Jeg bruker ikke EL test så jeg fyller mer ut symptomer og sjelden temp
 
Jeg bruker ikke EL test så jeg fyller mer ut symptomer og sjelden temp
Om du fyller ut på cervical fluid så er du godt i gang. Den må da sjekkes vær dag for å finne ut hvilken type utflod du har. Om du tar den så skal den regne EL og slikt godt.
Screenshot_20180712-121356_FF%20Mobile.jpg
 
ja, prøver å legge til den og det jeg kan legge inn :rolleyes::rolleyes: Er bare ikke hver dag jeg husker å gjøre det :p
 
Kan være festedipp :)

Kan det vises på tempen? :bored:
Da håper jeg på det :smiley-angelic001
Men da regner jeg med at tempen bør stige igjen i morgen da, hvis det er festedipp?
Eller skal den fortsette å holde seg litt lavere?
 
Da kom krysset i hvert fall! Men temp var høyere en dette sist jeg ble gravid....pleier de være ca likt eller kan gravid temp være ulik?
IMG_7620.jpg
 
Men hvor plusser dere på når dere tar temp? Jeg pleier å ta det under armen og plusser på nesten 0.2, blir det ca. riktig da eller feil?
 
Back
Topp