IKM uke 30

Isis - pp1 etter sa i april - b2 - el ? - ikm ?

Tror kanskje jeg skal være være her, men hvem vet. CD 29 i dag. Første el etter sa kom på CD 34 som nå vil være på søndag. Håper den kommer litt tidligere. Hadde lange nok perioder på 37-40 dager om det ikke skal være på 47 som etter sa-en.

Da er det litt klarere:
Isis - pp1 etter sa i april - b2 - el 12.07 - 26.7
 
Drar på tur med mamma å pappa fra søndag til torsdag i Sverige, da kommer heldigvis ventetiden til å gå fortere [emoji4]
 
Jeg er veldig usikker på om jeg skal være her inne. Aner ikke når EL har vært siden det er skygger allerede nå på g-testene. Tror jeg kan fjernes.
 
Jeg er veldig usikker på om jeg skal være her inne. Aner ikke når EL har vært siden det er skygger allerede nå på g-testene. Tror jeg kan fjernes.
Sikker? Synes mine tester alltid har skygge altså
 
Hm... er på cd 15 nå, el murringer de to siste dagene og i dag kom ENDELIG de testene jeg hadde bestilt.. (akkurat for seint[emoji39]) tok en nå og den var klar negativ, teststreken var såvidt synlig. Kan den bli så fort negativ etter el? Dette var eBay tester da , så vet jo de har dårligere fargestoff .. Men skal jeg ta for god fisk at el har vært i går mon tro? Er ikke så opptatt av akkurat det til vanlig , men denne perioden skal jeg prøve womans care plus som visstnok skal tas kun etter el. [emoji28] tror jeg begynner på den i morgen, i værstefall utsetter jeg el med den kremen , i beste fall hjelper den et løsrevet egg
 
Hm... er på cd 15 nå, el murringer de to siste dagene og i dag kom ENDELIG de testene jeg hadde bestilt.. (akkurat for seint[emoji39]) tok en nå og den var klar negativ, teststreken var såvidt synlig. Kan den bli så fort negativ etter el? Dette var eBay tester da , så vet jo de har dårligere fargestoff .. Men skal jeg ta for god fisk at el har vært i går mon tro? Er ikke så opptatt av akkurat det til vanlig , men denne perioden skal jeg prøve womans care plus som visstnok skal tas kun etter el. [emoji28] tror jeg begynner på den i morgen, i værstefall utsetter jeg el med den kremen , i beste fall hjelper den et løsrevet egg
Jepp. De kan blir helt blanke dagen etter el.
 
Kvalm og en smule dårlig i magen. Vondt i ryggen fikk jeg og når jeg kjørte bil i sted
 
Kvalm og en smule dårlig i magen. Vondt i ryggen fikk jeg og når jeg kjørte bil i sted
Det har jeg hatt litt i dag og. Vind rygg. Og kjenner livmora jobber hardt. Håper at egget som er på vei nedi der er befruktet [emoji813]️
 
Gikk tom for El-tester fra babyplan, så kjøpte noen på den butikken som heter Normal. Noen som har erfaring med de? De siste to dagene har det vært veldig stigning på de El-testene, men akkurat ikke så sterk strek som kontrollstreken. I ettermiddag er streken svakere, og har fått El-smerter, og ikke noe mere slim i dag. Så har en følelse av at jeg har hatt/har eggløsning i dag, til tross for at El-testene ikke blir helt positive. Noen erfaringer? Er ikke så dreven i det med El-testing..
 
Æsj, hadde håper på negativ el-test i ettermiddag siden den var knallpositiv i går. Men den ser fortsatt positiv ut, bare svakere. Fikk en runde i går kveld, så håper det holder! Vi får ikke til enda en gang i dag. Tror dere det går bra? *Håpe håpe*
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180712-194057_Gallery.jpg
    Screenshot_20180712-194057_Gallery.jpg
    423,5 KB · Visninger: 47
Æsj, hadde håper på negativ el-test i ettermiddag siden den var knallpositiv i går. Men den ser fortsatt positiv ut, bare svakere. Fikk en runde i går kveld, så håper det holder! Vi får ikke til enda en gang i dag. Tror dere det går bra? *Håpe håpe*
Toppen har vert siden testen har vert sterkere. LH toppen så slipper egget 12 til 36 timer etter.
 
Back
Topp