IKM uke 29 <3

Så frustrerende :( Min EL kom i går heldigvis på CD 17. Håper den kommer snart for deg!!
Takk! Cd 29 i dag. Synes det er ganske markante to streker når jeg løser ut den digitale så kanskje det nærmer seg.
 
Her har jeg masse symptomer, men tør ikke å håpe.
Min kjære har troen da :)
Jeg tenker det er medisinene som tuller og venter bare på å få testet ut den Ovitrellen altså. Først da kan jeg se om noe skjer med kroppen min.
 
Væææææææææh! Ultrasvak strek på ettermiddagsurin 8dpo. Eller skyggestrek. Den er i alle fall ikke blendahvit. *Håpehåpehåpehåpehåpe*. Mange som opplever skyggestrek på Babyplan sine 10ml/u? Vet ikke om jeg tør å ta en til i kveld. Må kanskje vente til i morgen. Kjempespennende i alle fall :)
 
Væææææææææh! Ultrasvak strek på ettermiddagsurin 8dpo. Eller skyggestrek. Den er i alle fall ikke blendahvit. *Håpehåpehåpehåpehåpe*. Mange som opplever skyggestrek på Babyplan sine 10ml/u? Vet ikke om jeg tør å ta en til i kveld. Må kanskje vente til i morgen. Kjempespennende i alle fall :)

Så spennende!!! Jeg hadde 2 dager med skygge før jeg fikk farge [emoji1]
 
Ååå, ja, jeg håper!! Googlet litt og ser at mange får skyggestreker på babyplan sine strimler. Synes den er veldig svak altså, så her må jeg bare teste i vei de neste dagene :)
 
Væææææææææh! Ultrasvak strek på ettermiddagsurin 8dpo. Eller skyggestrek. Den er i alle fall ikke blendahvit. *Håpehåpehåpehåpehåpe*. Mange som opplever skyggestrek på Babyplan sine 10ml/u? Vet ikke om jeg tør å ta en til i kveld. Må kanskje vente til i morgen. Kjempespennende i alle fall :)
Så spennende!!! Samme som meg. Jeg fikk skyggestrek i går, 7-8 dpo. Skal ta en i kveld også. Mulig det bare er skygge, men håper for oss begge at det er ekte babystrek!!!
 
Det ble en ny test i kveld! Svak strek på denne også (den nederste), og synes den ser litt sterkere ut enn den fra tidligere på dagen :) :) :) :)
 

Vedlegg

  • gtester8dpo.JPG
    gtester8dpo.JPG
    949,3 KB · Visninger: 74
Helt negativ babyplan i kveld.. så da var det nok skyggestrek på forrige. Fortsatt tidlig, men mistet håpet litt nå.. fikk litt murring i ryggen nå også, typisk start på tr for meg.. vil ikke inn i pp8 :(
 
Helt negativ babyplan i kveld.. så da var det nok skyggestrek på forrige. Fortsatt tidlig, men mistet håpet litt nå.. fikk litt murring i ryggen nå også, typisk start på tr for meg.. vil ikke inn i pp8 :(

Det er fortsatt tidlig :) Kanskje det dukker opp en strek i morgen!
 
Jeg fikk 1-2 på CB med like svak eller svakere strek enn deg på babyplan :p Har du testet i dag?

Ja, fortsatt like svak strek, men det er en strek på alle jeg tar, så tror ikke det kan være skygge! Jeg er bare 9dpo, så jeg vet ikke om jeg tør å ta en digital.... Har to stk, så det kan jo hende jeg prøver en, siden du fikk positiv cbd med svake streker. :nailbiting::smiley-bounce012
 
Back
Topp