IKM uke 29 <3

Jeg tror ikke vi hadde sex tett nok på EL-dagen. Svømmerne ble sendt inn 3-4 døgn før EL. Vi koste oss litt natt til EL, men uten utløsning.
Vi får se om jeg tar feil [emoji4]
Håper du tar skikkelig feil[emoji7] [emoji173] [emoji256]
 
Ingen tester i posten i dag - ble sendt for to dager siden og jeg er utålmodig [emoji85][emoji28] så da blir det ikke testing i morgen tidlig ihvertfall...håper testene kommer i morgen og at jeg kan teste på torsdagsmorgenen [emoji120]
 
IMG_0950.JPG


3 dpo og 5 dager etter siste Ovitrelle ble satt. Gøy å få to streker, selv om jeg vet at det er falskt[emoji85][emoji28]
 
Vis vedlegget 266278

3 dpo og 5 dager etter siste Ovitrelle ble satt. Gøy å få to streker, selv om jeg vet at det er falskt[emoji85][emoji28]
Jeg gjorde det samme i dag 6dpo[emoji1] kjekt å se to streker selv om jeg vet det er fra Ovitrellen [emoji6]
 
Søren. Gikk på ny testesmell. :banghead:
Ble så spent etter babyplanskyggen. :hilarious: måtte kjøpe a1 sin test. Den var negativ.. jaja. Fortsatt tidlig. Kanskje a1 er mindre sensitiv? Også er det jo håpløst å tro på positiv test midt på dagen 7-8 dpo :p:hilarious:
 
Søren. Gikk på ny testesmell. :banghead:
Ble så spent etter babyplanskyggen. :hilarious: måtte kjøpe a1 sin test. Den var negativ.. jaja. Fortsatt tidlig. Kanskje a1 er mindre sensitiv? Også er det jo håpløst å tro på positiv test midt på dagen 7-8 dpo :p:hilarious:

A1 har sensitivitet på 25. Var det Babyplan Early? De har isåfall sensitivitet på 10
 
10 dpo i dag og endelig er CB testen sterkere og jeg kan skimte mer enn en skygge på babyplan sine. Streken på CB kom fort. Så da går det riktig vei! [emoji177]

Kanskje jeg er en av de med treg hcg stigning? For den steg ikke i går, men i dag. Altså på 72timer og ikke 48.

Vis vedlegget 266206
Vis vedlegget 266207Vis vedlegget 266208

Så fine streker! Dette ser jo veldig bra ut da :D Gratulerer! HCG dobler seg gjerne i løpet av 48 timer, ja, så det er ikke så rart at det ikke er stigning fra en dag til en annen. Ofte er det lettere om man sammenligner tester fra annenhver dag :) HCG stiger jevnt - det er ikke sånn at det plutselig hopper opp et "trinn" hver 48. time, men det er allikevel ikke alltid så lett å se stigningen på testene :)
 
8 dpo her og negativ test. Det kan også hende jeg er én eller to dpo kortere, så jeg hadde absolutt ikke forhåpninger i det hele tatt. Blir heller spennende om et par-tre dager, tenker jeg. Synes det er vanskelig å stagge iveren. Bør jo egentlig bare tenke at vi vil bruke minst et år på dette [emoji51]
 
3 Dpo i følge FF, men klarer ikke helt å stole på tempen, da jeg flere dager har blitt vekket av bikkja 1-2 timer før jeg skulle tempe. Og lørdag ble det jo både alkohol og sene kvelden :p
Men ut i fra hva som har vært min vanlige sykluslengde, så bør det stemme. Blir i allefall spennende å se framover :shy:

IMG_20180710_214227.png
 
Ny test i dag og den lille prikken er blitt til en skyggestrek!!! Svak, men ser den. Får den ikke med på bilde. babyplan, har ikke fått sånn skygge på disse før. Håper håper håper. Men er fortsatt realistisk. Er så vant med negative tester nå så tør ikke tro på at det er noe annet enn en skygge ennå..

Så utrolig spennende [emoji1376] [emoji3]
 
Jeg har forsinket EL denne mnd, ganske frustrerende... tror kanskje den kommer i morgen, og da har jeg i såfall IKM søndag i uke 29, da jeg har lutealfase på 12 dager.
 
Back
Topp