Tidlig ultralyd

Januarbaby

Blir kjent med forumet
Er nå 11+1, så begynner endelig å nærme meg 12 uker[emoji4]Tenker meg på en tidlig ultralyd. Noen som har erfaring med Volvat Hamar eller Mjøskirurgene på Gjøvik? Har lyst til å sjekke det som kan sjekkes rundt uke 12. Men leste at private klinikker ikke har lov til å lete etter feil?[emoji848] De fleste tar vel ultralyd privat hvis man vil ha rundt uke 12..
 
Er nå 11+1, så begynner endelig å nærme meg 12 uker[emoji4]Tenker meg på en tidlig ultralyd. Noen som har erfaring med Volvat Hamar eller Mjøskirurgene på Gjøvik? Har lyst til å sjekke det som kan sjekkes rundt uke 12. Men leste at private klinikker ikke har lov til å lete etter feil?[emoji848] De fleste tar vel ultralyd privat hvis man vil ha rundt uke 12..


Jeg har god erfaring fra volvat hamar. De sjekket både nesebein, nakkefold etc da jeg var der i uke 12:)
 
Veldig god erfaring fra mjøskirurgene på Gjøvik. Mener å huske jeg betalte 1100 eller 1200kr for en ultralyd der. Helt herlig gynekolog. Full av humor og godt humør. Tok seg god til til å forklare ting så gubben skjønte også
 
Har vært hos Volvat med alle tre, de har vært nøye og sjekket det som kan sjekkes, og vært flinke til å ta bilder! Priser står på nettsiden:)
 
Jeg var akkurat hos Mjøskirurgene og betalte 1200 kr. Fikk i uke 10 og ikke uke 12 som ønsket pga ferie, men han sa at nakkefolden så fin ut uansett. Trivelig sted og en lege som tok seg god tid. Fikk med bilder og film hjem :) Absolutt vel verdt pengene!
 
Hvordan gikk det? :)

Gikk veldig bra[emoji4] Ble utydelige bilder så hun fikk ikke sett nakkefold, men hun så iallfall nesebein[emoji4] Alt hun så ellers så veldig fint ut, og den hadde vokst så mye som den burde! Hun trodde kaaanskje det var gutt, men det var veldig usikkert[emoji5]
 
Back
Topp