IKM uke 29 <3

Dpo5, vil hoppe 5 dager frem i tid[emoji85]
Ovitrellen er fremdeles i og null vits i å teste.
Føler ikke en dritt utenom det vanlige.

Hvordan er det med testetrangen til dere andre?
Har dere noen tegn?
 
Dpo5, vil hoppe 5 dager frem i tid[emoji85]
Ovitrellen er fremdeles i og null vits i å teste.
Føler ikke en dritt utenom det vanlige.

Hvordan er det med testetrangen til dere andre?
Har dere noen tegn?

7 dpo her, og første test ryker nok i morgen. Orker ikke å prøve å late som jeg klarer å stagge testetøsa en gang. Det er bare å slippe henne fri [emoji23] Dessuten fikk jeg positiv test 8 dpo da jeg ble gravid med sønnen min, så har egentlig ingen grunn til å la være [emoji14] Ingen symptomer, men det hadde jeg heller ikke den gangen. Det blir spennende å se hvor mange positive tester det blir her [emoji16]
 
Dpo5, vil hoppe 5 dager frem i tid[emoji85]
Ovitrellen er fremdeles i og null vits i å teste.
Føler ikke en dritt utenom det vanlige.

Hvordan er det med testetrangen til dere andre?
Har dere noen tegn?

2 dpo her, og kjenner null niks nada. Men det er jo uansett for tidlig. Vurderer å vente med å teste til 12 dpo. Tok jo dobbel dose Ovitrelle, så da sitter den vel ekstra lenge i vil jeg tro? Så redd for å bli skuffet
 
Dpo5, vil hoppe 5 dager frem i tid[emoji85]
Ovitrellen er fremdeles i og null vits i å teste.
Føler ikke en dritt utenom det vanlige.

Hvordan er det med testetrangen til dere andre?
Har dere noen tegn?
6 eller 7 dpo. Allerede gått på testesmell i dag :p negativ, men en liten prikk på kanten der teststreken skal være. Defekt test kanskje?
Ellers ingen symptomer på noe.
 
Ja, ser ut som den ble litt påvirket av MA i mai. Første syklus var på 39 dager, men kan jo se ut som den blir litt kortere nå. Vil gjerne tilbake til 28/29-dagerssyklus som jeg hadde før :)

Uff, så leit at du har opplevd det.
Håper du snart får terminspire :Heartred
Håpet du snart er tilbake i normalen :)
 
Dpo5, vil hoppe 5 dager frem i tid[emoji85]
Ovitrellen er fremdeles i og null vits i å teste.
Føler ikke en dritt utenom det vanlige.

Hvordan er det med testetrangen til dere andre?
Har dere noen tegn?

1dpo i dag tror jeg, hvis tempen er noen lunde riktig. Skal fortsette å legge aksjer et par dager til for å være sikker.
Ikke noen teste trang enda, men har jo nylig testet etter EL, så har liksom fått dekket testebehovet litt. Men regner med at testetrangen kommer til å melde seg i løpet av en 2-3 dager :hilarious:
 
7dpo i dag og hadde jeg hatt en test liggende...ja,da hadde den blitt svidd av kl 05 i morrest [emoji23] venter pakke fra billige-tester med 5 babyplan strimler - hvorfor kjøpte jeg bare 5??[emoji28]

Når tester dere og hvilken CD eller dpo er dere på?[emoji4]
 
10 dpo i dag og endelig er CB testen sterkere og jeg kan skimte mer enn en skygge på babyplan sine. Streken på CB kom fort. Så da går det riktig vei! [emoji177]

Kanskje jeg er en av de med treg hcg stigning? For den steg ikke i går, men i dag. Altså på 72timer og ikke 48.

IMG_3404.JPG

IMG_3408.JPG
IMG_3407.jpg
 
Okey...var nettopp på do for tredje gang siden kl 03...Jeg var på trening igår kveld (19.30-20.30) og drakk nesten 5dl med vann, så foreløpig tenker jeg at det er grunnen - så skal jeg la være å drikke mye ikveld og se hvordan neste natt blir[emoji848] spennende![emoji28]
 
7dpo i dag og hadde jeg hatt en test liggende...ja,da hadde den blitt svidd av kl 05 i morrest [emoji23] venter pakke fra billige-tester med 5 babyplan strimler - hvorfor kjøpte jeg bare 5??[emoji28]

Når tester dere og hvilken CD eller dpo er dere på?[emoji4]
Bare 2 DPO på meg:rolleyes: Håper på å vente til IKM, meen det går nok ikke!:hilarious: Forrige gang testet jeg positivt 10 DPO (testet ikke før dette) så tenker jeg prøver å spare meg til det. Det er neste onsdag:wideyed:
 
Ny test i dag og den lille prikken er blitt til en skyggestrek!!! Svak, men ser den. Får den ikke med på bilde. babyplan, har ikke fått sånn skygge på disse før. Håper håper håper. Men er fortsatt realistisk. Er så vant med negative tester nå så tør ikke tro på at det er noe annet enn en skygge ennå..
 
Ny test i dag og den lille prikken er blitt til en skyggestrek!!! Svak, men ser den. Får den ikke med på bilde. babyplan, har ikke fått sånn skygge på disse før. Håper håper håper. Men er fortsatt realistisk. Er så vant med negative tester nå så tør ikke tro på at det er noe annet enn en skygge ennå..
Så spennende:p Håper streken bare blir sterkere og sterkere! Hvor mange DPO er du i dag?
 
Så spennende:p Håper streken bare blir sterkere og sterkere! Hvor mange DPO er du i dag?
Blir veldig spennende!! Og i morgen skal jeg ikke teste for skal bort i natt og tenker jeg ikke tar med test. For da bør den jo være sterkere på torsdag? Er 7 eller 8 dpo. Føler det er helt uvirkelig hvis den blir positiv. Tror mannen må se på de neste testene, jeg tør ikke :hilarious::nailbiting:
 
Er 6dpo. Uggen form, tror jeg har blitt smittet av min kjære som var syk i går. Men ønsker det er graviditets kvalme[emoji85]
Desperat.no[emoji57]
 
Back
Topp