Skravletråd Juli

Nei. Liker sommer jeg [emoji39]
Hehe. Joda jeg og, men innerst inne er jeg nok en høst stormer -jente. Selv om fibromyalgien er til dels verre og da. Har så mye migrene og vondter nå uansett.

Titanic på TV, nostaligi

Hehe. Joda jeg og, men innerst inne er jeg nok en høst stormer -jente. Selv om fibromyalgien er til dels verre og da. Har så mye migrene og vondter nå uansett.
Migrenen min liker det faktum at mine skolebarn har ikke en eneste aktivitet å bli fulgt opp til [emoji849][emoji23] Late dager på en måte. Så jeg kan lide i fred da. Men ja. Jeg er totalt utkjørt om dagene. Så sommeren slår meg helt ut kjenner jeg.

Migrenen min liker det faktum at mine skolebarn har ikke en eneste aktivitet å bli fulgt opp til [emoji849][emoji23] Late dager på en måte. Så jeg kan lide i fred da. Men ja. Jeg er totalt utkjørt om dagene. Så sommeren slår meg helt ut kjenner jeg.
Godt det ikke bare er meg. Vi er jo i Danmark nå og jeg har bare en migrene tablett igjen . Så spørs om jeg ikke må en tur til legen her nede.
Hehe, full rulle hjemme da ?

Godt det ikke bare er meg. Vi er jo i Danmark nå og jeg har bare en migrene tablett igjen . Så spørs om jeg ikke må en tur til legen her nede.
Hehe, full rulle hjemme da ?
Oj :o Hvor lenge har dere igjen i DK da? Hadde kjent litt på den ja. Var i DK i fjor. Skulle bare være ei uke. Tok vel med migrene medisin for ei hel uke gitt i tilfelle alt gikk til helvete. Men det var jo gratis å gå til legen i DK da. Jeg måtte der i fjor. Fikk infeksjon i ett gnagsår faktisk [emoji849][emoji23]

Ja. Full rulle. Mest fordi vi har fått valp. Og jeg kjenner at det er som babytid igjen. Heldigvis er unga store da. 7.5 år og 12 år. Så de klarer seg selv mye og de hjelper til med valpen når det trengs. Som når jeg lager middag, er det greit de okkuperer valpen litt liksom [emoji14] Eller hvertfall ser etter og har ansvar for å gå ut med hu for dobesøk.

Noe jeg har lagt merke til jeg ser best tegn til og tar best tak i [emoji849][emoji23] Men det går seg jo til [emoji14] Jeg slukner i det minste kjapt om kvelden pga jeg er helt skutt og med hodepine. Tett er jeg også pga pollen [emoji23] Vi tar det hele når vi først er i gang. Har også fibromyalgi. Den er litt opp og ned kjenner jeg. Prøver å ikke kjenne etter. Er i økefase med noe smertemedisin også. Så får håpe de hjelper litt [emoji111][emoji111]

Back
Topp