Hvor går grensa på lite liv i magen?

Jeg ville sagt jeg vil inn på en kontroll, og få noe og sove på om jeg må bli sendt hjem igjen. For jeg er utrolig sliten pga dette.
Ting drar ut om du er dønn sliten. Du skal tross alt ha krefter igjen til å føde.
 
Signerer Lykkespire over her!

Hvordan går det? Fremdeles fart? :D
 
Å kjære vene for en spennende tråd og følge!! Masse masse lykke til! :D Håper sykehuset snart hører på deg og lar deg komme inn! :Heartred
 
Håper hun er på sykehuset nå siden hun ikke har oppdatert på en stund :D
Sender deg en stor dose fødestøv TS!
 
Ja, krysser fingrene for at du er på sykehuset og ar det har tatt seg kraftig opp :D
 
Er på sykehuset jenter:D riene har vært konstante siden kl 18 så da dro vi inn. Men gjett hva... har kun 1cm åpning!!!!!!!:woot::eek: Har sinnsyke rier, har prøvd det meste her nå, både akupunktur, badekar, varmeflaske osv... fikk morfin og sobril for 1,5 time siden for å få sove. Men gjett hva igjen!! Jeg får jo faen ikke sove av det engang, smertene hyler :( hva er galt med kroppen min?
 
Er på sykehuset jenter:D riene har vært konstante siden kl 18 så da dro vi inn. Men gjett hva... har kun 1cm åpning!!!!!!!:woot::eek: Har sinnsyke rier, har prøvd det meste her nå, både akupunktur, badekar, varmeflaske osv... fikk morfin og sobril for 1,5 time siden for å få sove. Men gjett hva igjen!! Jeg får jo faen ikke sove av det engang, smertene hyler :( hva er galt med kroppen min?

Nei så kjipt :(
Kan de prøve stripping? Eventuelt å ta vannet?
 
Er på sykehuset jenter:D riene har vært konstante siden kl 18 så da dro vi inn. Men gjett hva... har kun 1cm åpning!!!!!!!:woot::eek: Har sinnsyke rier, har prøvd det meste her nå, både akupunktur, badekar, varmeflaske osv... fikk morfin og sobril for 1,5 time siden for å få sove. Men gjett hva igjen!! Jeg får jo faen ikke sove av det engang, smertene hyler :( hva er galt med kroppen min?

Uff :( Håper du enten får hvile eller at kroppen setter ordentlig igang.

Masse lykke til.

Klem
 
Er på sykehuset jenter:D riene har vært konstante siden kl 18 så da dro vi inn. Men gjett hva... har kun 1cm åpning!!!!!!!:woot::eek: Har sinnsyke rier, har prøvd det meste her nå, både akupunktur, badekar, varmeflaske osv... fikk morfin og sobril for 1,5 time siden for å få sove. Men gjett hva igjen!! Jeg får jo faen ikke sove av det engang, smertene hyler :( hva er galt med kroppen min?
Huff, dette hørtes slitsomt ut! Hold motet oppe, plutselig løsner det! :)
 
Nei så kjipt :(
Kan de prøve stripping? Eventuelt å ta vannet?
Aner ikke hva de gjør :( jordmor håpet jo på at jeg skulle sovne, men nei :( orker ikke disse smertene lenger...
 
Aner ikke hva de gjør :( jordmor håpet jo på at jeg skulle sovne, men nei :( orker ikke disse smertene lenger...

Nei det forstår jeg godt <3
Du må bare mase på dem, du trenger å samle krefter eller bli ferdig med det. Jeg regner med de tar ctg jevnlig? Du har ikke blitt overlatt til deg selv?
 
Nei det forstår jeg godt <3
Du må bare mase på dem, du trenger å samle krefter eller bli ferdig med det. Jeg regner med de tar ctg jevnlig? Du har ikke blitt overlatt til deg selv?
Ja:( nei de har ikke tatt noe ctg i det hele tatt:eek: jordmor tror vel at jeg sover søtt nå, skal plinge på hun snart :( de får jo liksom ikke gjort noe, når jeg ikke får sove... er jo totalt utslitt! Men den morfinen de gav meg for å sove hjalp jo ingenting :( ligger på rommet nå sammen med samboer... uff
 
Ja:( nei de har ikke tatt noe ctg i det hele tatt:eek: jordmor tror vel at jeg sover søtt nå, skal plinge på hun snart :( de får jo liksom ikke gjort noe, når jeg ikke får sove... er jo totalt utslitt! Men den morfinen de gav meg for å sove hjalp jo ingenting :( ligger på rommet nå sammen med samboer... uff

Uff håper de får hjulpet deg med smertene etterhvert.. det høres utrolig slitsomt ut.. men krysser fingerne for at alt går bra med deg og mini til slutt <3 :)
 
Ja:( nei de har ikke tatt noe ctg i det hele tatt:eek: jordmor tror vel at jeg sover søtt nå, skal plinge på hun snart :( de får jo liksom ikke gjort noe, når jeg ikke får sove... er jo totalt utslitt! Men den morfinen de gav meg for å sove hjalp jo ingenting :( ligger på rommet nå sammen med samboer... uff

Ja få tak i dem. Jeg håper virkelig at ting skjer snart <3
 
Ja:( nei de har ikke tatt noe ctg i det hele tatt:eek: jordmor tror vel at jeg sover søtt nå, skal plinge på hun snart :( de får jo liksom ikke gjort noe, når jeg ikke får sove... er jo totalt utslitt! Men den morfinen de gav meg for å sove hjalp jo ingenting :( ligger på rommet nå sammen med samboer... uff

Uff. Hvor ofte er riene?
Er jo så misunnelig for at du er i fødsel, samtidig er du jo ikke det når det ikke er fremgang.. Jeg har 3cm åpning men ingen rier...
 
Ja:( nei de har ikke tatt noe ctg i det hele tatt:eek: jordmor tror vel at jeg sover søtt nå, skal plinge på hun snart :( de får jo liksom ikke gjort noe, når jeg ikke får sove... er jo totalt utslitt! Men den morfinen de gav meg for å sove hjalp jo ingenting :( ligger på rommet nå sammen med samboer... uff

Satser på du får litt mer, eller at det kicker inn og du får sove. Pling i vei, de gjetter nok ikke at du er våken etter så mange hjelpemidler.

Tenker masse på deg!
 
Uff. Hvor ofte er riene?
Er jo så misunnelig for at du er i fødsel, samtidig er du jo ikke det når det ikke er fremgang.. Jeg har 3cm åpning men ingen rier...
Dette vil du ikke være misunnelig på, Hehe! Fyfader:( håper det starter for deg snart <3
 
Satser på du får litt mer, eller at det kicker inn og du får sove. Pling i vei, de gjetter nok ikke at du er våken etter så mange hjelpemidler.

Tenker masse på deg!
Jeg har plinget! Hehe :) har gått fra 1cm til 3cm da, det er da noe :eek::p
 
Riene kommer hvert 4 minutt......:(
 
Back
Topp