Sylvanas sin slankedagbok

Det fortjener du virkelig!! Er man på ferie så skal det nytes!
 
Har gått opp pga ferieturen vår, men har holdt meg stabilt igjen i et par uker nå. GIkk ned 200 gram denne uken, og er fornøyd med det. Har trent godt denne uken, men søtsuget har fått vinne. Håper på å beseire det igjen snart.
 
Flink du er som er på vei ned igjen da :)
 
Jadda, vekta kryper oppover gitt. Men jeg har en plan. Jeg har kjøpt inn en pose godis, og mer får jeg ikke kjøpe denne helgen. Så er målet å gå fra søndag til torsdag uten godis, men hver godisfri dag er en seier.
 
Jadda, vekta kryper oppover gitt. Men jeg har en plan. Jeg har kjøpt inn en pose godis, og mer får jeg ikke kjøpe denne helgen. Så er målet å gå fra søndag til torsdag uten godis, men hver godisfri dag er en seier.
Heier på deg :) Skal prøve å være like flink jeg også med noen snopefrie dager. Får se hvor lenge jeg klarer det :p
 
Jeg trenger noe som kan motivere meg. Så jeg har satt meg et mål, og det er å gå ned 6-8 kg innen 1.september. Egentlig skulle jeg ha gått ned til 90 kg innen da, men etter ferien har jeg gått opp igjen, så nå er målet 95 kg. Kan ikke ta i for hardt pga amming, som jo er viktigere enn slanking.
Jeg trenger en premie, og jeg vurderer en ny badevekt. Jeg har en som funker, men jeg får ikke alle funksjonene til å fungere. Den skal liksom kalkulere fettprosent, men det gjør den ikke! Den vekta jeg snuser på heter Fitbit Aria, og den kobles opp mot aktivitetsarmbåndet.

Så, 6 kg ned innen 1.september = ny badevekt :D
 
Jeg trenger noe som kan motivere meg. Så jeg har satt meg et mål, og det er å gå ned 6-8 kg innen 1.september. Egentlig skulle jeg ha gått ned til 90 kg innen da, men etter ferien har jeg gått opp igjen, så nå er målet 95 kg. Kan ikke ta i for hardt pga amming, som jo er viktigere enn slanking.
Jeg trenger en premie, og jeg vurderer en ny badevekt. Jeg har en som funker, men jeg får ikke alle funksjonene til å fungere. Den skal liksom kalkulere fettprosent, men det gjør den ikke! Den vekta jeg snuser på heter Fitbit Aria, og den kobles opp mot aktivitetsarmbåndet.

Så, 6 kg ned innen 1.september = ny badevekt :D

Den har jeg også skikkelig lyst på!
 
Så fin premie :) Dette klarer du!!
 
Ja den virker bra. Problemet er at jeg ikke får synkronisert fitbiten min for tiden. Jeg håper de fikser det, for jeg ser at mange har problemer med det etter siste oppdatering av appen.

Ja, jeg har slete litt selv. Håper de fikser det snart!
 
Takk [emoji173]️
Jeg var det, men hadde gått over igjen nå på fredag. Det går jo ikke ant, noe må gjøres! :D

Vel... jeg sto stille hele graviditeten, veide like mye når jeg gikk ut av sykehuset som da jeg gikk inn. I dag er baby 5mnd og jeg har gått opp nesten 6kg.... [emoji28] så nå veier jeg skremmende nok nesten 130kg... jeg syns du har vært utrolig flink!
 
Vel... jeg sto stille hele graviditeten, veide like mye når jeg gikk ut av sykehuset som da jeg gikk inn. I dag er baby 5mnd og jeg har gått opp nesten 6kg.... [emoji28] så nå veier jeg skremmende nok nesten 130kg... jeg syns du har vært utrolig flink!

Tar det i ettertid du da ^^
Fordelen med å være så tung er jo at en lettere går ned my i gangen, hehe ^^ Jeg begynte vel på 132 selv tror jeg. Fatter ikke at jeg har gått ned så mye, synes jeg er like tykk som før jeg :rolleyes:
 
Tar det i ettertid du da ^^
Fordelen med å være så tung er jo at en lettere går ned my i gangen, hehe ^^ Jeg begynte vel på 132 selv tror jeg. Fatter ikke at jeg har gått ned så mye, synes jeg er like tykk som før jeg :rolleyes:

Det er du garantert ikke! Har du ikke tatt bilder underveis?
 
Ned 1,8 kg siden sist fredag, og jeg spiste salt i går. Kjempefint, men samtidig ikke. Det er for mye når jeg ammer. Jeg synes det er litt vanskelig å balansere ting. Jeg har spist is hver dag denne uken, og trodde faktisk at jeg hadde fått i meg litt vel mange kalorier. Så nesten 2 kg kom som en overraskelse ja. Det er bare å fortsette sånn neste uke, men ta det litt roligere med trening.
 
Back
Topp