♧Symptomtråden♧

Rosedama, din snik! «Er ikke aktiv på forum», du lissom, også er du gravid igjen! Uten å si noe til oss! [emoji23]
Neida, det var veldig hyggelig å høre, altså, gratulerer så mye! [emoji847]

Tenkt ikke å rop så høyt om det siden det e flere som driv å sneik å sjekke opp hva æ skreiv i det åpne novemberforumet. Å når æ mista tilgangen te det lukka så gadd æ ikke nå mere. Kjæm æ inn på lukka i feb 19 så blir det nok lite å hør fra mæ i det åpne igjen.
 
Kastet opp hele forrige uke og måtte sykemeldes, gikk ned 4,5kg Nå har kvalmen gitt seg, eneste symptomet nå er ømme brystvorter og noe hyppigere vannlating, pluss litt mer sensitiv nese[emoji28]
 
Jeg blir så ekstremt fort sliten i ryggen. I korsryggen og utover på sidene. En liten tur i byen i dag og jeg er helt kjørt. Føler meg også litt støl i magen. Men har ikke trent[emoji85]
 
Jeg har mye vondt i magen men jeg vet ikke om jeg burde være bekymret eller ikke. Er bare glad for at kvalmen har gitt seg litt, er ikke konstant lenger bare kommer av og til.
 
Har blitt mye mer oppblåst de siste dagene, begynner jo å se gravid ut uten at det er babyen som lager magen i det hele tatt [emoji12]
 
Har blitt mye mer oppblåst de siste dagene, begynner jo å se gravid ut uten at det er babyen som lager magen i det hele tatt [emoji12]

Samme hær. 7+2 bare å samme magen som ved 12-14 ish uka sist gang. Bønna e jo bare ca 1cm [emoji23]
 
Her har vist kvalmen nå virkelig kikket inn! [emoji30]... å så er favoritt aktiviteten å sove![emoji19] Orker ingen ting! Håper dette går over snart [emoji53]
 
Her kom også kvalmen for fullt i dag, håper den går over fort ettersom jeg er sommervikar og skal jobbe 100% ut august i tillegg til ei på 15 mnd som trenger oppmerksomhet hjemme
 
7+1: veeldig kvalm, slapp, trøtt(kan sove hele tiden), lavt blodtrykk [emoji40][emoji30] Kvalmen er værst! Får knapt i meg mat!!☹️
 
Plutselig veldig vondt/støl nederst i ryggen. Mulig det henger sammen med litt mer aktivitet i går. Slitt med ryggen i årevis, men denne følelsen var ny.
 
Her (10+0)
> veldig kvalmen helen dagen og verre på kvelden. Kaster opp noen ganger.
> sove dårlig på natta men veldig trøtt på dagen.
> do besøk oftere.
> veldig oppblåst magen.
> forstoppelse
 
11+0 idag
Har et sinnsykt hodeverk som har vart noen dager.
Kvalmen har derimot gitt seg, har hatt det siden ca 7+3.
Er veldig veldig tørst! Noe som gjør at jeg tisser mye oftere siden jeg drikker vann konstant.
 
Altså, jeg kan ikke huske å noen sinne ha hatt et så stort søvnbehov. Kunne sovet hele døgnet, hadde det ikke vært for halsbrannen altså. For å ikke nevne ligamentsmertene når jeg hoster, nyser eller reiser meg opp for fort.
Men endelig ga kvalmen og uvelheten seg på magisk vis for et par dager siden, så jeg kan i det minste være litt sosial igjen.:angelic:
 
Går det virkelig an å vondt i bekkenet så tidlig! Jeg er mellom 7+2 og 8+0 (EL-termin og menstermin). Det gjør plutselig vondt å ligge på venstre side.
 
Oi, hvor langt er du på vei? 4,5 kg er jo en del :wideyed:
Jeg var 9+0 når du spurte, er bare litt sein i reaksjonen[emoji23] Jeg har veldig lett for å gå ned i vekt, og jeg klarte virkelig ikke holde på verken væske eller mat, så da blei det sånn[emoji85] Trodde det kun var væsketap, men er ikke mye jeg har gått opp igjen nå på et par uker[emoji85]‍♀️
 
Går det virkelig an å vondt i bekkenet så tidlig! Jeg er mellom 7+2 og 8+0 (EL-termin og menstermin). Det gjør plutselig vondt å ligge på venstre side.

Det e hormona somstyre bekkenløsning f.eks
Så det e absolutt mulig.
 
Back
Topp