Vi som mistet nå i april

Gynekologen sa da jeg mistet at ingen egg ville feste seg pga. for tykk vegg / hinne ... ?
 
Er nok individuelle forskjeller på om en blir gravid med en gang etterpå, jeg vet flere som har blitt det med suksess.

Og kan se ut som en god ide å å bestille legetime, har en bloddråpe i trusa og murring, så nå krysser jeg fingrene for blodig uke [emoji16]
 
Jeg er drittlei av å vente på mensen. Vil bare ha kroppen tilbake til normalt.
Noen som vet om det finnes noe legen kan gjøre for å få fart på ting, eller må en bare vente???
Er det noen vits i å oppsøke lege??

Er 36, mistet i midten på mars, sluttet blø begynnelsen på april og har fortsatt ingen mens, og pga alder har jeg litt dårlig tid hvis det skal bli noe...

Har nok av "hormonkviser" i pannen, og har hatt hvite tester i 6-7 uker, begynner bli lei av både å teste til stadighet for å være på den sikre siden og vente på noe som ikke kommer. Prøver jo å leve som normalt, men ønsker å få kroppen normal igjen også....

Hei! Hormonene er nok bare i ubalanse og det tar tid å komme seg på rett kjøl. Det finnes dog medisiner for å stimulerer eggløsning. Etter eggløsning kommer mensen etter ca. 14 dager.

Ikke vent en måned. Ring sykehuset som sto for aborten etter MA’en eller oppsøk en privat gyn. Venting er tøft -spesielt når man bare vil bli gravid igjen. Det er uansett greit å ta en sjekk av livmoren [emoji1360]

Lykke til! [emoji173]️
 
Ikke vent en måned.
Hei, og takk for svar, ser ut for at det ordnet seg. Jeg fikk blødning og menssmerter i dag, så da antar jeg kroppen begynner finne tilbake til det gamle. Er ikke fult i gang, men de timene det stod på var det skikkelige menssmerter igjen, så da er det bare å være klar med medisinene om det kommer igjen, men håpe det var de smertene som kommer denne runden.

Er utrolig hva en bestilling av legetime gjør :p
 
Så man skal kun vente fordi det er mer lettvint for dem å finne termin? Det blir en for dårlig grunn for min del, og nå har jeg ventet i to mnd på mens, så gidder absolutt ikke bruke prevansjon mens jeg venter...

Fikk to forskjellige beskjeder av to forskjellige gynekologer. Den ene så at det ikke var grunn til å vente en mens annet enn å gjøre det lettere å fastsette termin, han sa også at det ikke er vår jobb å gjøre hans jobb enkelte dessuten finnes det nå gode ul apparater som kan måle crl ganske nøyaktig. Den andre gynekologen så vi skulle.vente en mens, da jeg spurte om hvorfor kunne hun ikke komme.mwd noe godt svar, det "var bare en anbefaling". Så vi ventet ikke, kjørte på med en gang. Ble ikke noe da men :p
 
I dag var det ei på jobb som fortalte hun var gravid, termin 29.11 ... samme som jeg skulle hatt :sorry::sorry: Gjør vondt i sjelen...
 
I dag var det ei på jobb som fortalte hun var gravid, termin 29.11 ... samme som jeg skulle hatt :sorry::sorry: Gjør vondt i sjelen...

I feel you. Her tyter det av gravidmager. Over alt. [emoji173]️
Det blir vår tur og!! Det må det bare bli!
 
I dag var det ei på jobb som fortalte hun var gravid, termin 29.11 ... samme som jeg skulle hatt :sorry::sorry: Gjør vondt i sjelen...
Kjenner på den jeg også. Er ei i korpset som har termin ca 2 uker før jeg skulle hatt, og kjennes ganske rart.
Jeg føler meg heldig som ellers har hatt lite reaksjon på det som skjedde. For meg hjalpe det at jeg skjønte det selv før UL bekreftet min magefølelse, men akkurat de som har termin omtrentlig samtidig som jeg skulle hatt kjenner jeg river litt i hjerterota.
 
Syklusen er fortsatt ikke helt stabil etter MA. I mai kom mensen for tidlig og varte i 2 uker, og nå kom den 1 uke for sent. Jeg tok en test forrige helg som var negativ, men hadde jo et lite håp om at jeg likevel skulle være gravid siden mensen ikke kom som den skulle. Men nei:( Denne måneden er det ingen sjans for at det klaffer, for mannen drar avgårde på jobb mandag, og blir borte i 2 uker. Og neste måned er vi på en liten hytte med hele familien min uken eggløsing skal være. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid? Jeg har 6(!!!) nære venner som har termin i høst, ingen av dem prøvde aktivt. Når jeg hører kommentarer som "Det var den ene gangen vi hadde sex i vinter" blir jeg egentlig bare sur, det er så dårlig gjort.

Beklager for all klagingen, men det er så innmari kjipt :sad010
 
Syklusen er fortsatt ikke helt stabil etter MA. I mai kom mensen for tidlig og varte i 2 uker, og nå kom den 1 uke for sent. Jeg tok en test forrige helg som var negativ, men hadde jo et lite håp om at jeg likevel skulle være gravid siden mensen ikke kom som den skulle. Men nei:( Denne måneden er det ingen sjans for at det klaffer, for mannen drar avgårde på jobb mandag, og blir borte i 2 uker. Og neste måned er vi på en liten hytte med hele familien min uken eggløsing skal være. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid? Jeg har 6(!!!) nære venner som har termin i høst, ingen av dem prøvde aktivt. Når jeg hører kommentarer som "Det var den ene gangen vi hadde sex i vinter" blir jeg egentlig bare sur, det er så dårlig gjort.

Beklager for all klagingen, men det er så innmari kjipt :sad010

Skjønner deg godt, det er så INNMARI kjipt..
jeg har 2 venninner med termin i nov, akkurat som jeg selv skulle hatt.. :-(
Det blir liksom hele tiden påminnelser om det som ikke ble noe av når de kommer til alle milepælene utover i svangerskapet..
jeg har hart 3 aborter på rad og skal på utredning til uken. Redd for nye negative beskjeder :-/
Verden er så jævla urettferdig!!!!!!!!!
 
Syklusen er fortsatt ikke helt stabil etter MA. I mai kom mensen for tidlig og varte i 2 uker, og nå kom den 1 uke for sent. Jeg tok en test forrige helg som var negativ, men hadde jo et lite håp om at jeg likevel skulle være gravid siden mensen ikke kom som den skulle. Men nei:( Denne måneden er det ingen sjans for at det klaffer, for mannen drar avgårde på jobb mandag, og blir borte i 2 uker. Og neste måned er vi på en liten hytte med hele familien min uken eggløsing skal være. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid? Jeg har 6(!!!) nære venner som har termin i høst, ingen av dem prøvde aktivt. Når jeg hører kommentarer som "Det var den ene gangen vi hadde sex i vinter" blir jeg egentlig bare sur, det er så dårlig gjort.

Beklager for all klagingen, men det er så innmari kjipt :sad010
Du klager ikke, bare få ut frustrasjonen... vi er flere med samme tanker... :/
klem til deg <3
 
Minimum 6 mnd ventetid på hjelp fra det offentlige! Har bestilt meg time privat sørpå til uken, heller det enn å vente...
 
Mistet i april og nå ser det kanskje ut til at jeg er blitt gravid på første EL etter aborten [emoji15]
IMG_6739.JPGIMG_6740.JPG
9 dpo i dag og livredd for at det skal bli en ny kjemisk.. 7 gangen jeg er gravid nå, hvor svangerskap nr 3 første til ei datter [emoji173]️ mistet tre ganger etter henne så håper denne spiren blir med til mars!! Datteren min er født i starten av april 2016 [emoji173]️
 
Mistet i april og nå ser det kanskje ut til at jeg er blitt gravid på første EL etter aborten [emoji15]
Vis vedlegget 264964Vis vedlegget 264965
9 dpo i dag og livredd for at det skal bli en ny kjemisk.. 7 gangen jeg er gravid nå, hvor svangerskap nr 3 første til ei datter [emoji173]️ mistet tre ganger etter henne så håper denne spiren blir med til mars!! Datteren min er født i starten av april 2016 [emoji173]️

Gratulerer! [emoji173]️ Har du ikke hatt en mens mellom?
 
I dag har jeg vært på utredning for habituell abort. Veldig okei lege, alle undersøkelser innvendig ser bra ut. Fått respet på Crinone og Albyl-E. Tatt en haug med blodprøver, både av meg og mannen. Så da får vi vente å se.

Er i dag 9 dpo, blir nok ikke klaff denne runden - tipper han ville sett det om det var noe på gang.

Men godt å vite at systemet fungerer slik det skal, så får vi se blodprøvene an - om det er noe å gjøre, eller om vi bare er uheldige..
 
I dag har jeg vært på utredning for habituell abort. Veldig okei lege, alle undersøkelser innvendig ser bra ut. Fått respet på Crinone og Albyl-E. Tatt en haug med blodprøver, både av meg og mannen. Så da får vi vente å se.

Er i dag 9 dpo, blir nok ikke klaff denne runden - tipper han ville sett det om det var noe på gang.

Men godt å vite at systemet fungerer slik det skal, så får vi se blodprøvene an - om det er noe å gjøre, eller om vi bare er uheldige..

Jeg har også vært på utredning, fikk svar på prøver (ikke kromosom) igår.
Alt så bra ut hos meg!
Vi prøver på videre, ikke blitt gravid enda, men får krysse alt som krysses kan for at uflaksen nå er brukt opp!
Vår tur nå altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg har også vært på utredning, fikk svar på prøver (ikke kromosom) igår.
Alt så bra ut hos meg!
Vi prøver på videre, ikke blitt gravid enda, men får krysse alt som krysses kan for at uflaksen nå er brukt opp!
Vår tur nå altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så bra at alt var i orden - håper på at kromosontesten også er som den skal! :)
Nå er det bare å kjøre på.. krysser fingrene! ;):p
Fikk du også medikamenter?
 
Back
Topp