♧Symptomtråden♧

Samme her. Går og håper på at kvalmen skal komme neste dag og når dagen kommer, og jeg er like frisk, blir jeg skuffa.. Vet jeg kommer til å angre på at jeg har tenkt disse tankene om jeg blir kvalm, men det er i alle fall et tydelig tegn på at man er gravid.
Hvor langt er du på vei?:)

6+0 i dag. Enn du? Jeg er i perioder skikkelig trøtt, og småkvalm innimellom. Jeg skulle bare ønske at man kunne vite at alt går bra. Nervevrak for tiden.
 
6+0 i dag. Enn du? Jeg er i perioder skikkelig trøtt, og småkvalm innimellom. Jeg skulle bare ønske at man kunne vite at alt går bra. Nervevrak for tiden.

Jeg er 5+6 i dag så da er jeg en dag bak deg:) Kjenner meg igjen i å være nervevrak, ja! Gleder meg til første legetime om en uke og TUL i uken etter. Må få litt bekreftelse kjenner jeg!
 
Jeg er 5+6 i dag så da er jeg en dag bak deg:) Kjenner meg igjen i å være nervevrak, ja! Gleder meg til første legetime om en uke og TUL i uken etter. Må få litt bekreftelse kjenner jeg!

Jeg har vært hos legen, og fikk resept på Albyl-E og Lutinus, samt henvisning til TUL. Fikk ikke TUL før 18. juli, og ukene føles uendelig lange. Også fått innkalling til ordinær UL i september, og håper at vi kommer så langt denne gangen [emoji173]️
 
Image1530374131.313671.jpg
Til dere som er kvalme! Prøvd disse?? Tok de på meg og bare få minutter etter slapp kvalmen! [emoji119]
 
Vis vedlegget 265053
Til dere som er kvalme! Prøvd disse?? Tok de på meg og bare få minutter etter slapp kvalmen! [emoji119]

Prøvd forrig gang æ va gravid å da virka de ikke. Trur æ må prøv å finn de igjen å se om de hjelpe den hær gangen
 
Når en jobber lørdagskveld og søndagsmorgen, blir det ikke mange timer søvn. Når en da er oppe annenhver time for å tisse [emoji42][emoji42]
 
Når en jobber lørdagskveld og søndagsmorgen, blir det ikke mange timer søvn. Når en da er oppe annenhver time for å tisse [emoji42][emoji42]
Akkurat samme her! Nå sitter jeg på jobb og prøver å spise et knekkebrød så kvalmen skal gå over. Jeg ligger veldig urolig om natten til vanlig, og nå har jeg så vondt i puppene at jeg våkner helt hver gang jeg snur meg [emoji23]
Får vel bare begynne i stell nå og håpe på det beste...
 
Nå kjenner jeg antydning til begynnende kvalme. Er 6+1 i dag. Merker at jeg blir kvalm i steden for sulten:sour:
 
Tenkte i går på at jeg jammen var mindre kvalm enn tidligere, og ble nesten bekymret. Skulle jeg aldri gjort, i dag er jeg like kvalm igjen [emoji12] virker som det eneste som hjelper er feriedøgnrytme med mye søvn og ofte mat [emoji13]
 
Er 7+5 idag, og har i en ukes tid vært så utrolig slapp. Blir andpusten av å gå over stuegulvet. Tenker som så at jeg bare må ta meg sammen, men jeg orker ikke:angelic: i tillegg herjer kvalmen, så jeg gleder meg til den er over så jeg kan kjenne på følelsen av å være mett igjen! tips mottas med takk!
 
Last edited:
Er 7+5 idag, og har i en ukes tid vært så utrolig slapp. Blir andpusten av å gå over stuegulvet. Tenker som så at jeg bare må ta meg sammen, men jeg orker ikke:angelic: i tillegg herjer kvalmen, så jeg gleder meg til den er over så jeg kan kjenne på følelsen av å være mett igjen! tips mottas med takk!

Som omdu beskriv mæ. Føle mæ helt jævlig.
 
Som omdu beskriv mæ. Føle mæ helt jævlig.
Det er helt forferdelig. Er så evig takknemlig for at jeg har en samboer som hjelper meg med alt. Han vasker klær, lager middag og rydder.:Heartred han er i grunn drittlei av å måtte gjøre alt, og jeg forstår han så utrolig godt. Tror jeg hadde gått på veggen om jeg var han :p
 
Bynne å bli lei. Friste ikke å spis når kvalmen kastes over mæ om æ spise [emoji15]
Første svangerskapet holdt æ på te uke 16-17. 2.sv.skap te uke 10. Krysse fingran for uke 10 den hær gangen å
 
Jeg husker ikke helt når kvalmen gav seg sist, men tror det var en gang mellom 10 og 12. Angrer på at jeg ikke skrev opp et sted hva som skjedde når osv. Husker bare at jeg var så sinnsykt slapp. Måtte sette meg ned flere ganger når jeg handlet på butikken. Det gav seg når jeg bikket 20 uker.
Håper kvalmen og slappheten gir seg tidlig denne gangen :depressed:
 
Bynne å bli lei. Friste ikke å spis når kvalmen kastes over mæ om æ spise [emoji15]
Første svangerskapet holdt æ på te uke 16-17. 2.sv.skap te uke 10. Krysse fingran for uke 10 den hær gangen å
Rosedama, din snik! «Er ikke aktiv på forum», du lissom, også er du gravid igjen! Uten å si noe til oss! [emoji23]
Neida, det var veldig hyggelig å høre, altså, gratulerer så mye! [emoji847]
 
Back
Topp