♧Symptomtråden♧

6 uker, jeg syns såååå synd på meg selv, alt er trist, jeg griner og griner og kjefter for ingenting!
brystene blir mer og mer ømme for hver dag
 
6 uker, jeg syns såååå synd på meg selv, alt er trist, jeg griner og griner og kjefter for ingenting!
brystene blir mer og mer ømme for hver dag
Samme her. Altså. Hvorfor kan ikke dette bare være fint og kjekt? -.-
 
7+0
Kvalm døgnet rundt, bare kastet opp 1 gang da
Myyyye strekk hvis jeg nyser, reiser meg fort osv
Blodtrykksfall
Svimmel
Drømmer utrolig makabre drømmer hvis jeg sover på dagtid
 
Bekkenet = au au au [emoji22]
 
Er leamus ett symptom?[emoji28] Aldri hatt det så ofte før som nå. Spesielt i tommelen[emoji23]
 
Er leamus ett symptom?[emoji28] Aldri hatt det så ofte før som nå. Spesielt i tommelen[emoji23]

Hadd det i mang tima på nedre øyelokk i går. Hold på å bli gal jo [emoji23]
 
Ikke positiv test enda, og eg skjønner ingenting .. blenda tester ( gratis fra wish)

Er så kvalm, men får ikke til å spy, smågulper, raper og fiser om en annen ([emoji23]) , humørsvingninger (pleier ikke ha det når eg har mensen ) sykeste apetitten, småsvimmel, drømmer helt merkelige ting, småtett i nesen spesiellt om kveldene,murringer (ikke slike eg pleier å ha, mye mildere.. eg er en av de som har helt jævlige mensen smerter.. det ligger i slekten ) .. ikm imorgen, no vil eg enten ha positiv test eller mensen.. for dette er ikke gøy når eg ikke vet [emoji24]
Eneste eg kjenner er at denne mnd er ikke lik de andre! [emoji33]
Ka kan dette være daa?

Er ikke heksen komt innen mandag kjøper eg digital!
 
Pamela pupper[emoji12] som er ømme og murring nede i magen. Og en del slapp og trøtt men det hjelper jo ikke akkurat med varmen.
 
8+6 i dag. Jeg også gråter så lett om dagen, bruker jeg aldri å gjøre ellers. Og er så utrolig kvalm, blir kvalm (spyferdig) når jeg spiser og det blir bare værre og værre for hver dag..
 
Jeg får mensmurringer og vondt i korsryggen ved anstrengelser- flere som får det?
Ellers har jeg urovekkende lite symptomer.. Blir redd det er noe galt. Er 5+6 i dag!
 
Jeg får mensmurringer og vondt i korsryggen ved anstrengelser- flere som får det?
Ellers har jeg urovekkende lite symptomer.. Blir redd det er noe galt. Er 5+6 i dag!

Jeg føler at symptomene kommer og går veldig. Og jeg tar Lutinus i tillegg, så vet ikke hva som kommer av hva. Er jo nesten misunnelig på de som er så dårlige at de kaster opp. Alt man skal bekymre seg for...
 
Kvalmen øke på. JIPPI
Hver gang æ spise bli æ dårlig
 
Jeg føler at symptomene kommer og går veldig. Og jeg tar Lutinus i tillegg, så vet ikke hva som kommer av hva. Er jo nesten misunnelig på de som er så dårlige at de kaster opp. Alt man skal bekymre seg for...

Samme her. Går og håper på at kvalmen skal komme neste dag og når dagen kommer, og jeg er like frisk, blir jeg skuffa.. Vet jeg kommer til å angre på at jeg har tenkt disse tankene om jeg blir kvalm, men det er i alle fall et tydelig tegn på at man er gravid.
Hvor langt er du på vei?:)
 
Fryktelig utmattet og trøtt, kvalm, ømme bryst, veldig oppblåst og har gått opp et par kg allerede [emoji28] 10. Uke!
 
Back
Topp