♧Symptomtråden♧

Blir kvalm av det meste æ spise å det resultere i at æ ikke har lyst te å spis. Droppa til å med sjokolade i går. Å DET e ikke normalt for min del. Fulltids sjokkoholikeren som æ e [emoji85]
 
Nå har det skjedd 3 netter på rad. Jeg våkner av at jeg har så sinnsykt vondt nede ved skambeinet. Akkurat som veldig kraftige menssmerter, som sitter ved skambeinet. Gjør vondt i en 5-10 min før det gir seg.. har ingen blødninger.. noen som har opplevd dette?
 
Nå har det skjedd 3 netter på rad. Jeg våkner av at jeg har så sinnsykt vondt nede ved skambeinet. Akkurat som veldig kraftige menssmerter, som sitter ved skambeinet. Gjør vondt i en 5-10 min før det gir seg.. har ingen blødninger.. noen som har opplevd dette?

Hadd det i forrige svangerskap. Symfyseløsning. Kjentes ut som skambeinet revna.
 
Jeg kan bli sint på samboer fordi han puster for høyt[emoji23][emoji85] Uff stakkars[emoji173]️
 
Jeg er gift med en som snorker, og jeg sover så utrolig lett for tiden. Så dette kan jo bli morsomt fremover...
Me har faktisk sove på separate rom i nærmere 1 år på grunn av snorkingen hans... eg sove lett og han snorke ujevnt så va dømt til å mislykkes med den samsovinga! :p
 
Jeg kan bli sint på samboer fordi han puster for høyt[emoji23][emoji85] Uff stakkars[emoji173]️
Min puste for høgt han og, åsså lage han lyd når han ete... :p trur han e glad for han ska på opptrening i 1,5 veke fra onsdag ;-)
 
Me har faktisk sove på separate rom i nærmere 1 år på grunn av snorkingen hans... eg sove lett og han snorke ujevnt så va dømt til å mislykkes med den samsovinga! :p

Har han fått sjekket det? Her måtte mannen "snorkeopereres". Det har hjulpet enormt mye, men akkurat nå så sover jeg så ekstremt lett.
 
Er 7+3 og er plaget med:
• kvalme
• forstoppelse
• promper hele tiden [emoji85]
• utmattelse

Har aldri vore så dårlig før [emoji849][emoji17]
 
Takk gud for noen hadde opplevd dette! Det er så vondt! Tips til hva jeg kan gjøre? Eller noe som kan hjelpe med å forhindre at det skjer eller minske smerten?

Æ fikk beskjed om å ikke press mæ om æ fikk smerta. Slapp av å ikke anstreng når det sto på. Enkelte kiropraktora mene de kan behandle det. Men lega æ fysioterapauta e over hode ikke enig å like ikke at kiropraktora tjene penga på godtruende folk.
Æ hadd det litt instarten å mere mot slutten. Ble bedre når æ slappa av.
 
Min puste for høgt han og, åsså lage han lyd når han ete... :p trur han e glad for han ska på opptrening i 1,5 veke fra onsdag ;-)

Haha Jaa han her også er ekstremt god på å lage lyder når han spiser. Altså.. Hvem tygger på hvert eneste drops man tar i munnen! Suuug på deeet!! Hahaha uff må le litt av meg selv[emoji85]
 
Jeg er 5+2 i dag og har litt ømme bryst, tisser ofte, mye trøtt og mye gass i magen..:hilarious: Har enda ikke kjent på kvalme og det bekymrer meg litt, er så redd noe skal være galt. Når kikka det inn hos dere?
 
Jeg hadde ekstremt ømme bryster og en del murringer til og fra frem til torsdag forrige uke ca. Nå har det gitt seg. Jeg kjenner lite til at det skjer noe i magen, og puppene går det ann å ta på nå. Er fremdeles tidvis kvalm i løpet av dagen. Bekymret for at noe skal være galt siden jeg ikke kjenner noe særlig i magen lenger..
 
8+1 og har nå følgene symptomer
- veldig sliten, orker ikke gjøre så mye og må sove og slappe av mye.
- mer sulte , må spise oftere, men er også uggen store deler av dagen pg da orker jeg barr spise visse ting..
- treg mage, prøver drikke mye vann..Dette var noe jeg ikke visste var er vanlig symptom før graviditeten så det var jo en kjip overraskelse..
-fortsatt ømme pupper (særlig på sidene, virker som om de vokser mest der)
- De merkeligste drømmene om natta
 
Jeg holder på å bli sprø. Hva er symptomer på graviditet og hva er bivirkninger av Lutinus liksom? Flere som går på Lutinus/Crinone?
 
Jeg er 5+2 i dag og har litt ømme bryst, tisser ofte, mye trøtt og mye gass i magen..:hilarious: Har enda ikke kjent på kvalme og det bekymrer meg litt, er så redd noe skal være galt. Når kikka det inn hos dere?

Her kom kvalmen som kastet over meg med ein gong eg bikket 6 uker [emoji13] Men det er første gong eg er kvalm i eit svangerskap og eg venter nr 4 no... [emoji28]

Krysser fingrene for at du slepper kvalmen
 
Back
Topp