Trives du i eget selskap?

B

BoOojaa

Guest
Trives du i eget selskap? Alene. Eller føler du et behov for å invitere folk / venninner hjem til det med en gang gubben feks er borte ?
 
Trives veldig godt i eget selskap, har gjort det siden jeg var lita. Men jeg har hatt litt for mye av eget selskap de siste årene, så jeg prøver å legge en slagplan for få møtt folk litt mer.
 
Trives veldig godt i eget selskap :)
Liker å være sosial også, men er mer introvert enn ekstrovert.
 
Trives veldig godt i eget selskap :)
 
Trives veldig godt alene. Pleier å si jeg får dosen min på jobb:)
 
Trives veldig godt i eget selskap ;)
 
Trives godt i eget selskap [emoji4]
 
Elsker å være alene - har behov for det innimellom og da er det så mye bedre å være sammen med andre etterpå [emoji4]
 
Ja! Noe av det jeg gleder meg mest av i løpet av en dag når mannen er borte på jobb, er å sitte alene på kvelden med serie og en boks cola!
I tenårene låste jeg meg inne på rommet og var alene i timesvis. Hørte musikk og tegnet mye.
 
Ja og nei. Noen ganger setter jeg stor pris på å få sitte oppe alene, hvis jeg er sliten feks. Stort sett er jeg veldig sosial av meg, og blir fort veldig rastløs om jeg må sitte hjemme flere kvelder på rad. Jeg luker å lufte meg en time eller to innimellom ;)
 
Åååå, d beste er jo å legge ungen, ha en god sofa og krype ned i med pledd rundt seg og en god bok! [emoji7] jeg elsker de kveldene d bare er meg!
 
Ja! Noe av det jeg gleder meg mest av i løpet av en dag når mannen er borte på jobb, er å sitte alene på kvelden med serie og en boks cola!
I tenårene låste jeg meg inne på rommet og var alene i timesvis. Hørte musikk og tegnet mye.
Hahaha! Er du meg? :p
 
Eg er veldig glad i å være med folk, liker ikkje være åleine.
 
Da jeg var yngre var jeg livredd for å feks være alene hjemme (husredd). Da MÅTTE jeg få folk på besøk. Men var mamma eller andre hjemme kunne jeg fint være alene på rommet hele tiden..

Så møtte jeg gubben og vi var veldig mye sammen døgnet rundt.. så ble jeg syk og ble da hjemme alene veldig mye. Og var da nødt til å lære meg å trives i eget selskap (som voksen)..

Nå ELSKER jeg å være alene [emoji23][emoji85] all alene tid er digg!! Litt for digg.. så må presse meg ut å møte folk innimellom [emoji23][emoji85] men da etter å ha vært sosial noen timer forguder jeg alene tid.. pga sykdommene blir jeg også fortere fysisk og psykisk sliten av å være sosial.
 
Back
Topp