Folsyre når man prøver i mange år?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Forrige gang skulle det 32 PP inkl et mislykket IVF før det plutselig skjedde av seg selv. Jeg fulgte boka og begynte med folsyre en mnd før jeg ønsket å blir gravid og har jo brukt det i nærmere tre år :p Begynt å prøve igjen nå, men tar ikke folsyre. Tenker et kan vente til jeg eventuelt blir gravid. Regner ikke med det skjer med det første.

Hva gjør dere andre med dette? :)
 
Du får ikke for mye folsyre og ift å forebygge/forhindre ryggmargsbrokk som er årsaken til anbefalingen bør man ta det fra 3 måneder før man blir gravid...
 
Du får ikke for mye folsyre og ift å forebygge/forhindre ryggmargsbrokk som er årsaken til anbefalingen bør man ta det fra 3 måneder før man blir gravid...
Oi, ja da bør man kanskje bare ta alt nå. Føles som jeg jinxer det å bli gravid om jeg tar det, men sikkert ikke dumt.
 
Oi, ja da bør man kanskje bare ta alt nå. Føles som jeg jinxer det å bli gravid om jeg tar det, men sikkert ikke dumt.
Er vel noen som mener alle i fruktbar alder bør da det rutinemessig, spesielt om man ikke går på prevensjon
 
Er vel noen som mener alle i fruktbar alder bør da det rutinemessig, spesielt om man ikke går på prevensjon
Bestilte en ny pakke nå, så skal se det blir noen år til på Folat :eek:
 
Bestilte en ny pakke nå, så skal se det blir noen år til på Folat :eek:
Ble ganske lei til slutt ja, koster ikke mye for en boks, men når det drar ut i tid blir det penger av det også
 
Ble ganske lei til slutt ja, koster ikke mye for en boks, men når det drar ut i tid blir det penger av det også
Ja, brukte det jo i over tre år sist gang :p Kjøpt og begynt på det i går! :D
 
Jeg har tatt folsyre av og på, men stort sett, i de 11 åra jeg har prøvd til nå. (- 3 år som singel i mellomtida) Ikke så flink å ta de daglig da, men må bli det nå.
 
Back
Topp