Jentene fra Bergen [emoji2]

Fruflis

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
I likhet med jentene i Porsgrunn, tenkte jeg det hadde vært hyggelig med en egen oversikt og gruppe for oss på assistert som er fra Bergen og/eller har Haukeland som klinikk [emoji4]

Veldig hyggelig med en presentasjonsrunde hvor en sier litt om seg selv og hvordan en ligger an i assistertverdenen, slik at vi kan bli litt bedre kjent [emoji2] Her kan man dele alt man ønsker.
 
Last edited:
Kan vell sette Meg opp opp på venter på innkalling (igjen) føler vi starter helt på nytt igjen her :p
 
[emoji93]Jeg bor: Bergen Vest

[emoji93]Sivilstatus: Samboer

[emoji93]Yrke: Sosialkurator

[emoji93]Arbeidsplass/Skole: Barneverntjenesten

[emoji93]Alder: 27 år

[emoji93]Prøver på barn nr: 1

[emoji93]Barn fra før: Nei

[emoji93]Assistert klinikk: Haukeland

[emoji93]Første IVF-forsøk i nåværende prosess: Mai 2018.

[emoji93]Har prøvd på ønskebarn i..: 2 år

[emoji93]Årsak til assistert befruktning: PCOS og nedsatt sædkvalitet.

[emoji93]Favorittmat: Andebryst med blåbærsaus.

[emoji93]Favorittdrikke: Sjokomelk / Champagne.

[emoji93]Hobbyer: Foto og squash.
 
Jaaa, så gøy! :cat:Bor i Bergen, prøver på barn nr.1, vært prøver siden februar 2015, 30 år, ufrivillig barnløs). Liker også veldig godt champagne:hilarious:Min hobby er fysisk fostring av all slags (fjellturer, yoga, crossfit, sykling m.m). Hadde kort protokoll. Avbrutt grunnet overstimulering, men fikk 6 stykk egg av første klasse på frys. Innsett i morgen, naturlig syklus (ingen med. i forkant). Lutinus i 14 dager. Så bra at du tok insj på dette Fruflis!
 
Last edited:
Jaaa, så gøy! :cat:Bor i Bergen, prøver på barn nr.1, vært prøver siden februar 2015, 30 år, ufrivillig barnløs (ingen diagnose - men mulig endo). Liker også veldig godt champagne:hilarious:Min hobby er fysisk fostring av all slags (fjellturer, hot yoga, crossfit, sykling m.m). Hadde kort protokoll i april. Avbrutt grunnet overstimulering, men fikk 6 stykk egg av første klasse på frys. Innsett i morgen, naturlig syklus (ingen med. i forkant). Lutinus i 14 dager. Så bra at du tok insj på dette Fruflis!

Forresten - du fikk vel tatt bilde av embryoet (før de satte inn)? Når spurte du om å få ta bilde? Når du lå i stolen eller før?. Jeg har såååå lyst på bilde, haha:p Kjekt å ha dersom egget skulle klare å klamre seg fast :happy:
 
Jeg venter på oppstart [emoji5]
Lean-1 IVF-Første barnet-stimulering september-Reservert uttak uke 37 (tror jeg)
Er fra Bergen men har St.Olavs i Trondheim som klinikk. Vil gjerne henge her med dere selv om jeg ikke skal utføre forsøkene i Bergen hvis jeg får lov [emoji5][emoji173]️
 
Last edited:
Forresten - du fikk vel tatt bilde av embryoet (før de satte inn)? Når spurte du om å få ta bilde? Når du lå i stolen eller før?. Jeg har såååå lyst på bilde, haha:p Kjekt å ha dersom egget skulle klare å klamre seg fast :happy:

Ja det stemmer [emoji2] Jeg spurte på mail dagen i forkant om vi kunne få bilde av embryoet. Fikk til svar at de skulle ta bilde av det, slik at vi kunne ta bilde av skjermen like før innsett. Mannen tok bilde inne på laboratoriet mens jeg lå klar i gyn.stolen [emoji13] Veldig kjekt å ha, uansett om det går skeis eller riktig vei [emoji173]️ Du må ha masse lykke til med innsett i morgen - veldig spennende [emoji7][emoji1374]
 
Jeg venter på oppstart [emoji5]
Lean-1 IVF-Første barnet-stimulering september-Reservert uttak uke 37 (tror jeg)
Er fra Bergen men har St.Olavs i Trondheim som klinikk. Vil gjerne henge her med dere selv om jeg ikke skal utføre forsøkene i Bergen hvis jeg får lov [emoji5][emoji173]️
Ja viner jo jentene fra Bergen og da ;)
 
Jaaa, så gøy! :cat:Bor i Bergen, prøver på barn nr.1, vært prøver siden februar 2015, 30 år, ufrivillig barnløs (ingen diagnose - men mulig endo). Liker også veldig godt champagne:hilarious:Min hobby er fysisk fostring av all slags (fjellturer, hot yoga, crossfit, sykling m.m). Hadde kort protokoll i april. Avbrutt grunnet overstimulering, men fikk 6 stykk egg av første klasse på frys. Innsett i morgen, naturlig syklus (ingen med. i forkant). Lutinus i 14 dager. Så bra at du tok insj på dette Fruflis!
Lykke til i morgen da ❤️
 
Jeg venter på oppstart [emoji5]
Lean-1 IVF-Første barnet-stimulering september-Reservert uttak uke 37 (tror jeg)
Er fra Bergen men har St.Olavs i Trondheim som klinikk. Vil gjerne henge her med dere selv om jeg ikke skal utføre forsøkene i Bergen hvis jeg får lov [emoji5][emoji173]️

Veldig kjekt at du henger her med resten av Bergensklanen [emoji2] Blir spennende med forsøk i september [emoji173]️[emoji1374]
 
Ja det stemmer [emoji2] Jeg spurte på mail dagen i forkant om vi kunne få bilde av embryoet. Fikk til svar at de skulle ta bilde av det, slik at vi kunne ta bilde av skjermen like før innsett. Mannen tok bilde inne på laboratoriet mens jeg lå klar i gyn.stolen [emoji13] Veldig kjekt å ha, uansett om det går skeis eller riktig vei [emoji173]️ Du må ha masse lykke til med innsett i morgen - veldig spennende [emoji7][emoji1374]

Så gøyJeg får spørre når vi kommer i morgen siden vi ikke rekker å sende mail. Tusen takk - kjempespennende!❤️
 
Jeg bor: Bergen Sør

Sivilstatus: Gift

Yrke:

Arbeidsplass/Skole:

Alder: 25

Prøver på barn nr: 3

Barn fra før: En hjemmelaget på 7 år og en eskimoprinsesse på 5 mnd:love017

Assistert klinikk: Haukeland

Første IVF-forsøk i nåværende prosess: August 2018 (Bruker egg på frys, tatt ut jan. 2017)

Har prøvd på ønskebarn i: Ønsket om dette barnet oppstod da minste var 2-3 uker gammel. Har heller ikke hjerte til å bare kaste de som er på frys.

Årsak til assistert befruktning: Nedsatt sædkvalitet.

Favorittmat: Laks m/sitronpepper :p

Favorittdrikke: Melk

Hobbyer: Foto og musikk
 
Lil-17 - barn nr.3 - innsett uke 32/33 - FER
 
Da ruger jeg på et perfekt 4-delt egg. Det var ingen fragmentering og det var et meget bra et, sa de:happy:Det første tålte opptining helt fint, så da har jeg fortsatt 5 igjen med like god kvalitet. Da kan jeg slappe av litt:hilarious:Testdag 03.juli, og skal holde meg til den. Har kun 1 stk g.test liggende (digital) så mulig jeg ryker på den kvelden før, men blir ingen testing før det.

Vi fikk også tatt masse bilder av embryoet - litt vanskelig å få det i fokus, men kjekt å ha:happy:
 
Back
Topp