Du vet du er gravid når...

Når ungen kommer opp fra svigermor med engangsbleie på og du blir helt kvalm av lukta og må skifte over til tøy med en gang :hungover: Takk Gud for tøybleier ❤️
 
Når ungen kommer opp fra svigermor med engangsbleie på og du blir helt kvalm av lukta og må skifte over til tøy med en gang :hungover: Takk Gud for tøybleier [emoji173]️
Å tøybleier[emoji7] jeg har så lyst til å bruke tøybleier nå på vår første. Merker det er litt "skummelt" siden så få driver med det. Tror ikke det vil stoppe meg altså, men godt å se at de fleste virker veldig fornøyde med det[emoji1]
 
Ja, hadde aldri trodd formen skulle bli så dårlig så fort o_O

Godt å høre at det ikke bare er meg :p Er egentlig slank og i god form... Så er litt flaut å puste å pese bare av å gå i en trapp
 
Å tøybleier[emoji7] jeg har så lyst til å bruke tøybleier nå på vår første. Merker det er litt "skummelt" siden så få driver med det. Tror ikke det vil stoppe meg altså, men godt å se at de fleste virker veldig fornøyde med det[emoji1]
Jeg er veldig fornøyd med å bruke tøybleier, og gleder meg til å ta fram nyfødt-bleiene igjen ❤️ Så det er bare å hoppe i det og bli med i tøybleiesnakk på fb og følge tøybleiesnappen, så lærer du masse! Folk er veldig behjelpelige med å dele av sin kunnskap heldigvis :)
 
Når pulverpadder er livet..
Åh.. jeg har skikkelig kick på salt lakris! Meen, det er jo noe av det man bør ha kun i moderate mengder, selvfølgelig!... sliter litt med å holde meg til kun et par-tre biter om dagen.. Tyrkisk pepper, pulverpadder, saltsild, salte bildekk, etc... MMMmmmmm... :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
 
...når du klikker på 3-åringen for at han kastet legoklosser i do, og ungen blir redd og skjønner ingenting for at mor ikke greier å forklare noe på en rolig og fornuftig måte... [emoji24][emoji22][emoji45] Jeg får helt vondt i hele meg og kjenner at jeg ikke takler å være gressenke mye lengre nå [emoji31][emoji24][emoji174]
 
...når du klikker på 3-åringen for at han kastet legoklosser i do, og ungen blir redd og skjønner ingenting for at mor ikke greier å forklare noe på en rolig og fornuftig måte... [emoji24][emoji22][emoji45] Jeg får helt vondt i hele meg og kjenner at jeg ikke takler å være gressenke mye lengre nå [emoji31][emoji24][emoji174]
Åååååhhhhh, føler med deg! Det er så grusomt når man bare mister det, og får så sykt dårlig samvittighet etterpå :(
 
...når du klikker på 3-åringen for at han kastet legoklosser i do, og ungen blir redd og skjønner ingenting for at mor ikke greier å forklare noe på en rolig og fornuftig måte... [emoji24][emoji22][emoji45] Jeg får helt vondt i hele meg og kjenner at jeg ikke takler å være gressenke mye lengre nå [emoji31][emoji24][emoji174]

Huff, stakkars deg! Akkurat sånn som formen er nå og hormonene ute av kontroll er jeg glad jeg ikke har barn fra før. Går utover mannen innimellom da, men han vet hvorfor det rakner litt innimellom.
 
...når du griner for at man får forståelse av dere fine jenter [emoji173]️ Takk!
 
Når man har sovet 2 timer midt på dagen og er like trøtt igjen tre timer senere :rolleyes:
 
Når du må sjekke antrekket i speilet om det er avslørende før du kan gå på jobb, takk og pris for tidlig ferie, 8+6 idag og ferie om3 dager i tre uker og da er vi forbi de magiske 12 ukene... og folk kan tro jeg har kost meg litt mye i ferien, spent hvor lenge jeg kan holde det skjult...0
 
Når du går til ultralyd nesten annenhver uke fordi man er redd for at det ikke går bra [emoji28]
 
Når du må sjekke antrekket i speilet om det er avslørende før du kan gå på jobb, takk og pris for tidlig ferie, 8+6 idag og ferie om3 dager i tre uker og da er vi forbi de magiske 12 ukene... og folk kan tro jeg har kost meg litt mye i ferien, spent hvor lenge jeg kan holde det skjult...0
Signerer denne :p er snart 11 uker og håper jeg klarer å skjule magen frem til fredag.. er heldigvis størst om kvelden foreløpig :p
 
Når du tar deg selv i å stryke på magen hele tiden [emoji7]
 
Du vet du er gravid når du prioriterer å bake den sjokoladekaka du har drømt om i flere uker istedet for å lage middag :p
 
Back
Topp