Hvem tar initiativ?

hoppestokken

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvem tar mest initiativ til sex hos dere? Har det forandret seg mye etter prøvingen begynte?
 
Hm... vil si det er begge to men tror egentlig det er mest meg :)
Alltid vært sånn :hilarious:
 
Mest meg, og følte jeg fikk mer lyst under EL, så da fikk han gjennomgå [emoji23] etter positiv test så sa han "jaha, så nå er vi ferdig med kosinga?" , vi er nok langt ifra ferdig, men skal innrømme at jeg er veldig fornøyd nå [emoji28]
 
Etter at prøvingen begynte så er det mest meg. Men han er ikke langt etter.
 
Her er det også jeg som tar mest i initiativ, kan ikke se for meg at det endrer seg når vi begynner prøving [emoji28] Får også veldig økt lyst rundt EL, han bare ler av meg, men blir selvsagt med [emoji23]
 
Meg rundt EL. Begge ellers.
 
Han :p
Han tar initiativ flere ganger daglig såfremt han ikke får kjeft for å være for pågående, alltid et håp hos den mannen der!
 
Såpass, sånn har aldri min mann vært [emoji28] Hva forer du han med? [emoji23]
Jeg er jammen ikke sikker altså, men han har alltid vært sånn :hilarious: han er latterlig glad i melk, vet ikke om det har noe å si?
 
Jeg er jammen ikke sikker altså, men han har alltid vært sånn :hilarious: han er latterlig glad i melk, vet ikke om det har noe å si?

Tja, kan ikke huske å ha sett noen sammenheng mellom melkeinntak og testosteron/sexlyst [emoji28] Men uansett greit at lysten er der [emoji16]
 
Sambo tar oftest initiativ her. Men når jeg har eggløsning gir jeg beskjed, og da er han ikke sein å be [emoji23]
 
Back
Topp