Enkefalos hopper i det igjen!

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Da er det vel på tide å lage seg en ny prøverdagbok. Det gjøres med både sommerfugler i magen og en kvalmende følelse [emoji28][emoji85] Vi har en herlig liten gutt på 14 måneder, og han brukte vi tre år på å "få til".

Sist prøverperiode kort oppsummert:
Sept 2013: Sluttet på p-piller
Nov 2013: Positiv g-test
Jan 2014: SA uke 12+6
Okt 2014: Diagnostisert med PCOS
Vinter 2014/2015: Tre Pergotime-kurer uten resultat, søkt til prøverør
Sommer/høst/vinter 2015: Syv letrozol-kurer med tre kjemiske graviditeter på de tre siste kurene
Februar 2016: Prøverørsforsøk Ullevål, totalfrys pga overstimulering
April 2016: Planlagt fryseforsøk, men ingen egg overlevde opptining
Juni 2016: Prøverørsforsøk Fertilitetssenteret, ett egg inn, to blastoer på frys. Kjemisk graviditet
Juli 2016: Naturlig prøving mens vi ventet på nytt forsøk i august. Prednisolon og blodfortynnende for første gang. Veldig overraskende positiv test og en liten gutt født april 2017 [emoji173]️

Vi har altså to blastocyster på frys på Fertilitetssenteret, men velger å prøve litt på egen hånd først siden vi fikk det til på egen hånd sist. Jeg sluttet på p-piller for et par uker siden og er på CD10 i første syklus etter bortfallsblødningen. Litt usikker på om det blir prøving denne syklusen, men det er i alle fall greit å få kartlagt syklusen :) Har egentlig tenkt at jeg vil ha minst to år mellom dem, og i så fall skulle prøving starte først i juli/august. Samtidig er det jo ganske lite sannsynlig at det klaffer med en gang, så egentlig burde vi sikkert bare kjøre på. Vi får se [emoji14] EL- og g-tester er nettopp bestilt, så er litt bakpå akkurat der. Men det får gå.

Uansett. Nå er dagbok opprettet. Nu kör vi! [emoji33][emoji16][emoji7]
 
Last edited:
Lykke til med nr 2 og håper det ikke tar like lang tid med nestemann :Heartred
 
Følger deg - selvfølgelig!! :D

Heia heia!! :dance011
 
Så spennende[emoji7][emoji16] Håper det klaffer litt kjappere denne gangen og gleder meg til å følge med på moroa[emoji1]
 
Følger deg jeg også
 
Lykke til [emoji173]️ Fikk ei snuppa i april 2016 jeg og prøver ivrig på nr 2 nå :)
 
Lykke til med nr 2 og håper det ikke tar like lang tid med nestemann [emoji813]red
Følger deg - selvfølgelig!! :D

Heia heia!! :dance011
Så spennende[emoji7][emoji16] Håper det klaffer litt kjappere denne gangen og gleder meg til å følge med på moroa[emoji1]
Følger deg jeg også
Følger med spent <3
Lykke til [emoji173]️ Fikk ei snuppa i april 2016 jeg og prøver ivrig på nr 2 nå :)
Spennende! Masse lykke til med nr. 2! :D
Takk for det, dere [emoji7] Virkelig skrekkblandet fryd dette her altså [emoji28]
 
Neeeei så kjekt å se deg her [emoji7][emoji7] Håper oppholdet blir superkort! Du må jo være en av de som sliter med første, mens nestemann plutselig sitter [emoji87][emoji8]
 
Wææ, velkommen inn hit igjen da[emoji6] MASSE MASSE lykke til med prøvingen på nr.2, håper den sitter overraskende fort[emoji173]️
 
Ååå, så spennende!!!!!! [emoji16] MASSE lykke til! Håper den sitter fort [emoji7][emoji173]️
 
Følger deg selvfølgelig. [emoji16] Håper du også kjøpte en boks med folat... [emoji56] Håper nummer 2 dukker opp raskere enn du tror.
 
Åh spennende :D
 
Ååh så spennende! Håper oppholdet blir kort :D
 
Lykke til med prøving.
Håper på en lettere vei denne gangen
 
Neeeei så kjekt å se deg her [emoji7][emoji7] Håper oppholdet blir superkort! Du må jo være en av de som sliter med første, mens nestemann plutselig sitter [emoji87][emoji8]
Wææ, velkommen inn hit igjen da[emoji6] MASSE MASSE lykke til med prøvingen på nr.2, håper den sitter overraskende fort[emoji173]️
Ååå, så spennende!!!!!! [emoji16] MASSE lykke til! Håper den sitter fort [emoji7][emoji173]️
Følger deg selvfølgelig. [emoji16] Håper du også kjøpte en boks med folat... [emoji56] Håper nummer 2 dukker opp raskere enn du tror.
Så spennende:) Vil gjerne følge deg:D
Åh spennende :D
Ååh så spennende! Håper oppholdet blir kort :D
Lykke til med prøving.
Håper på en lettere vei denne gangen
Tusen takk, dere [emoji7] Så utrolig hyggelig at flere vil (fortsette å) følge oss [emoji16] Jeg håper også at vi blir "en av de" hvor nr 2 sitter ganske kjapt - bare ikke for kjapt da [emoji23][emoji56]
Lykkeliten: Folat er i boks [emoji16]
 
Så spennene, følger! Masse lykke til med prøving på nummer 2 :)
 
Back
Topp