Vogngalleri

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Det må vi ha. Når valget er tatt og vognen er i hus, mens den enda er en stund til det skal ligge en baby oppi, så er det jo litt stas å vise frem doningen - er det ikke?

Denne tråden er dedikert bilder sv sensommerbarnas vogner!

Dere som legger inn bilder må veldig gjerne skrive hvilken vogn/merke det er, slik at de som enda ikke har kjøpt evt kan sjekke den ut hvis det er noe de blir nysgjerrig på.

Diskusjon hører den andre vogntråden i vanlig forum til.

:dance011
 
image1.jpeg
Bugaboo Fox i grå melange som denne og med det sorte understellet (viktig!), men med brune håndtak. Synes selv vognen er aller finest i blue melange og cognac håndtak, men gubben likte ikke den blå og det er lettere å kombinere denne her med alt av farger. Veldig fornøyd med valget! Skal hente den i dag faktisk, bestilte på fredag :p
 
E522E89F-ED67-4AE0-BE93-0F88C8938217.jpeg F9D0F693-CA01-44FE-A525-CAE59438CC83.jpeg
 
Fine vogner! Flere?
 
Vis vedlegget 253567
Bugaboo Fox i grå melange som denne og med det sorte understellet (viktig!), men med brune håndtak. Synes selv vognen er aller finest i blue melange og cognac håndtak, men gubben likte ikke den blå og det er lettere å kombinere denne her med alt av farger. Veldig fornøyd med valget! Skal hente den i dag faktisk, bestilte på fredag :p
Vi har bestilt en helt likens![emoji7] Bestilte den for lenge siden men skal ikke hente den før i juli. Vil jo ikke ha bruk for den nå uansett håper jeg[emoji12]
 
Vi har bestilt en helt likens![emoji7] Bestilte den for lenge siden men skal ikke hente den før i juli. Vil jo ikke ha bruk for den nå uansett håper jeg[emoji12]

Nei, klart du ikke skal ha bruk for den før den skal komme :D Jeg er veldig fornøyd med den sånn utifra førsteinntrykk med trilling inne i huset. Lett å slå sammen, lett å trille, nett og fin. Gleder meg sånn til å trille lille oppi den :love7
 
Vi har helt lik. Superfornøyd!
Har du kjøpt et annet understell og, eller satser du på å bruke terrenghjul overalt?
Vi bor i gokk med elendige veier, så her blir det kun det understellet:) Vi har en babyjogger lite vi bruker på byturer :)
 
IMG_2362.JPG

Da er vår vogn i hus. En Emmaljunga NXT 90F i lounge grey [emoji2]
 
Back
Topp