Badedrakt? Badebleie? UV-drakt? Hva har de små på på stranda?

7åringen har brukt bikini en stund som farmoren kjøpte til henne. I år fikk jeg overtalt henne til å ha badedrakt/tankini når hun skulle få nytt (ble badedrakter). 5åringen har badedrakt og tankini (lang topp som går helt ned til badetrusa så ser ut som badedrakt).
 
Hvorfor skal brystvortene til en 2 åring skjules? De seksualiseres tidlig nok uansett

De seksualiseres ikke mer av at jeg tar på en bikini enn at du ikke bruker bikini på din fordi du mener de seksualiseres om ikke. At andre mennesker har syke tanker er ikke noe jeg lar gå inn over meg, jeg tar ikke valg basert på om noen ved siden av oss går hjem og runker fordi mitt barn fikk lov å ha på bikinien sin med my little pony på. At mitt barn er lykkelig og føler seg fin betyr mer for meg.
 
UV drakt på 2-åringen her. Tar av hvis han blir veldig våt over lang tid, da går han naken eller i badebleie. Så greit å slippe å smøre hele han hele tiden!
 
De seksualiseres ikke mer av at jeg tar på en bikini enn at du ikke bruker bikini på din fordi du mener de seksualiseres om ikke. At andre mennesker har syke tanker er ikke noe jeg lar gå inn over meg, jeg tar ikke valg basert på om noen ved siden av oss går hjem og runker fordi mitt barn fikk lov å ha på bikinien sin med my little pony på. At mitt barn er lykkelig og føler seg fin betyr mer for meg.

Jeg tror helt ærlig ikke at en 2 åring blir lykkelig av å gå i bikini. Plagget er ment for å skjule bryster, når man får det. Jeg refererte ikke til pedofiles tanker om små barn, men til hvordan små barn seksualiseres av voksne i form av klesplagg.

En bikinitopp antyder at her er det noe som bør skjules. Det blir like dumt som å la en liten jente bruke BH. Plagget har ingen praktisk betydning.
Det er rett og slett et voksent plagg og det er ingen logiske grunner til at et lite barn skal gå med det. Akkurat som at de ikke trenger stringtruser, høye hæler, sminke osv.. La barn være barn.

Men for all del, gjør som du vil med dine barn. Vi er forskjellige.
 
Eldstejenta på snart 7 bruker badebrakt eller bikini.
Minstemann på 2 bruker badebleie og badeshorts :)
 
Legger til at UV-drakt er toppers når man er i syden!
 
Jeg tror helt ærlig ikke at en 2 åring blir lykkelig av å gå i bikini. Plagget er ment for å skjule bryster, når man får det. Jeg refererte ikke til pedofiles tanker om små barn, men til hvordan små barn seksualiseres av voksne i form av klesplagg.

En bikinitopp antyder at her er det noe som bør skjules. Det blir like dumt som å la en liten jente bruke BH. Plagget har ingen praktisk betydning.
Det er rett og slett et voksent plagg og det er ingen logiske grunner til at et lite barn skal gå med det. Akkurat som at de ikke trenger stringtruser, høye hæler, sminke osv.. La barn være barn.

Men for all del, gjør som du vil med dine barn. Vi er forskjellige.

Hvem i alle dager snakker om bh, min datter har en søt bikinitopp med ponny på. At voksne mennesker velger å tenke slik får de/du ta på egen kappe. Mine barn seksualiseres ikke av et klesplagg at du og andre tenker slik minsker vel ikke disse tankene men heller forsterker de. Mine barn er barn ingen tvil der. Så får du bare mene hva du vil[emoji6]
 
Back
Topp