Hvis man er uenig om antall barn

M

Moderator Steffen

Guest
Er du og partner enige om hvor mange barn dere skal ha? Eller er det slik at den ene ønsker flere, mens den andre ikke ønsker flere? Hva gjør dere for å løse dette på en god måte? :)
 
Mannen sier at han vil ha nummer 3 innen yngste blir 2 år. Hun er 1 år nå, og økonomien sier nei, så da blir det bare 2 på oss. Det er kjipt, men sånn er det.
 
Vi har vippet litt mellom 2 eller 3,begge to. Men etter lillegutt kom og lagde liv hver eneste kveld i flere mnd har vi begge blitt enige om to :p kan hende jeg tenker nr 3 en gang, får se hva samboer sier til det når jeg en eller annen gang tar det opp :hilarious:
 
Jeg er gravid med første felles, han har en på 15 fra før.. Jeg vil gjerne ha en til etter denne, da jeg ikke ønsker at barnet mitt skal vokse opp som enebarn. Mannen føler seg for gammel til å skulle få enda en om et par år.. Han blir 36 en mnd etter termin, jeg blir 27 rundt termin
 
Mmhm hadde mannen ønsket flere så hadde jeg bare sagt : Du er bra søt når du er optimistisk :rolleyes:
 
Jeg ønsker et søsken til jenta vår, hu er 5 måneder nå, men samboern vil ikke ha fler. Usikker på hvordan vi skal løse det, ikke blitt enige så langt [emoji57] [emoji4]
 
Er gravid med nr 3 nå, jeg har alltid sagt jeg ønsker 3, mannen sa en gang at han ønsket deg 4. Han har derimot fortrengt det og vi stopper mest sannsynlig etter denne. Mannen ønsker å være ferdig med å få barn når han blir 40 neste år;-)
 
Vi er 100% enige om to, mens jeg har kanskje litt lyst på en nr 3. Hvis vi får to med samme kjønn først, eller bare fordi jeg har elsket å få barn og har lyst på et til[emoji28] han er ikke sååå gira på den tanken.

Hvordan vi har løst det.. ehm ja det er ikke løst enda men utsatt[emoji87] vi må først få de to vi er enige om så tar vi den praten på nytt senere[emoji23]
 
Vi skulle ha to barn, har et fra før av, ble gravide igjen i mars, oc venter nå både barn nr to og tre [emoji28] tvillinger
 
Vi var egentlig enige om at 3 var nok, Så jeg steriliserte meg, Men vi angret i ettertid. Så i januar i år ble jeg refertilisert og 6 uker etter begynte vi prøvingen[emoji3] Ble gravid i første pp og er nå 16 uker på vei[emoji173] Dette er den siste, holder med 4 stk[emoji177]
 
Samboeren ønsket opprinnelig to, men etter første er han nå blitt enig med meg om at det holder :)
 
Sambo og jeg er enige om to til. Tror iallefall vi er enige :D vi har snakket om det såvidt. Blir om en stund.
 
Da blir man enige:p jeg kunne halvveis tenkt meg en eller til og med to til men synes ikke man skal presse den andre til flere enn den ønsker. Føler meg veldig fornøyd med to og kanskje til og med ferdig, det er jeg glad for:)
 
Jeg ønsker et søsken til jenta vår, hu er 5 måneder nå, men samboern vil ikke ha fler. Usikker på hvordan vi skal løse det, ikke blitt enige så langt
emoji57.png
emoji4.png
Veeeldig stor sjanse for at han vil ombestemme seg :) mannen min ville absolutt ikke ha flere da vår var 5 mnd, etter like mange måneder med kolikk. Men det var hans initiativ å få en til etter at dattera vår ble to år. Han elsker å være pappa nå.

Babytiden er slitsom. Gi han litt tid.
La det ligge en god stund
 
Vi er veldig enige om at to er nok. Har sagt til gubben at han må finne seg ny dame om han vil ha fler, jeg er ikke engang bittelitt interessert i å diskutere det. Han er visst ikke interessert i år finne seg ny dame heller :p
 
Vi er enige om at han vi har nå holder. Men vi er også enige om at om noen år, så kanskje vi vil ha en til :p så egentlig veldig enige
 
Back
Topp