Det perfekte familielivet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvordan ser ditt perfekte familieliv ut? Er du fornøyd med slik det er? Hva ville du hatt annerledes?

Vi trenger vel ikke alle å være mor og far med 1,8 barn, en hund, Volvo og enebolig med hvitt stakittgjerde og lilla stemor i blomsterbedet pluss 2 mill i boliglån?

Hva er din drøm??
 
Perfekt familieliv... ikke helt sikker på om jeg har no mening. For det å ha barn vær alt annet en hva jeg trodde før vi begynte å prøve å få barn:p vi har det bra med rotete hus ( såfall i mott hode) dyr gård og liv:p
 
Perfekt familieliv for meg er å ha friske og kjekke barn, og at vi har det bra sammen som familie, og at hjulene går rundt og at hverdagen fungerer bra.

Har hus, biler, stakittgjerde og fugler på taket + alt det der, men det betyr ingenting om hva perfekt familieliv er.

At alle har det bra og vi har det fint sammen er familielykke for meg!

Heller fattig og lykkelig, enn rik og ulykkelig...

Helst rik og lykkelig- :p men realistisk sett byr livet på opp og nedturer, det er en del av livet.

At vi har nettverk og resten av storfamilien rundt oss er også familielykke for meg.
 
Perfekt familieliv for meg: friske, opplagte foreldre og barn, mye kjærlighet og omsorg for hverandre, godt samliv, økonomi som gjør at en kan unne seg ting og en hverdag uten masse strev og stress.

Vi har god økonomi og mye kjærlighet for hverandre, men det stopper litt opp der. :p Er mye å gjøre og jeg er nærmest kronisk sliten og tiltaksløs. Føler ikke jeg får gitt barna alt de trenger. :(
 
Perfekt familieliv for meg: friske, opplagte foreldre og barn, mye kjærlighet og omsorg for hverandre, godt samliv, økonomi som gjør at en kan unne seg ting og en hverdag uten masse strev og stress.

Vi har god økonomi og mye kjærlighet for hverandre, men det stopper litt opp der. :p Er mye å gjøre og jeg er nærmest kronisk sliten og tiltaksløs. Føler ikke jeg får gitt barna alt de trenger. :(

Jeg tviler ikke ett sekund på at dem får bøtter og lass med kjærlighet av deg ;)
 
Hvordan ser ditt perfekte familieliv ut? Er du fornøyd med slik det er? Hva ville du hatt annerledes?

Vi trenger vel ikke alle å være mor og far med 1,8 barn, en hund, Volvo og enebolig med hvitt stakittgjerde og lilla stemor i blomsterbedet pluss 2 mill i boliglån?

Hva er din drøm??
Hæ?må vi ikke??? o_O
 
At vi som foreldre har det bra sammen. At barna har det bra, trives og koser seg. At vi kan kose oss og slappe av sammen.

At økonomien går rundt og at vi har nok til å kunne kose og unne oss litt innimellom!!
 
Min drøm er at barna har det bra, er trygge og lykkelige, lager mange gode barndomsminner og vokser opp. Vi voksne får se de vokse opp, hverdagskjærlighet, intimitet mellom oss og mye glede og kjærlighet. Humor også. Dette føler jeg vi har da [emoji4] I tillegg skulle jeg virkelig ønske jeg var i en frisk kropp, kunne jobbe og sørge for en ordentlig økonomi fra min side. Den drømmen føles urealistisk nå [emoji17]

Jeg drømmer også om nytt hus, i forhold til huset vi har, men jeg er veldig glad for at vi har ett hus vi eier i det minste. Med god tomtestr og fantastisk plassering i området her. Eneste er at det er ett oppussingsprosjekt [emoji14] Noe det viser seg at mannen ikke kan, og jeg ikke har en veldig helse til. Så vi håper at lottokupongen tikker inn. Men som sagt. Vi har mye å være glad for. Men selvsagt litt vi håper forandrer seg.

Aller mest min egen helse [emoji111] Jatakk til en frisk og rask helse [emoji169]
 
Lever det perfekte familielivet føler jeg :) Jeg har et flott, hus, en flott mann, og friske nydelige barn :) Kunne ikke ønsket meg noe mer! (annet en flere barn da :p)
 
Perfekt familieliv for meg er friske barn som er aktive og lykkelige, en mann som deltar og er involvert like mye som meg selv og økonomi til å kunne ta oss rå til det lille ekstra i hverdagen, en tur på kino eller på restaurant innimellom. Akkurat nå er mitt familieliv ikke dette. Økonomien er stram etter jobben min gikk konkurs og mannen har en tendens til å være veldig egoistisk så alt med familielivet står stort sett på meg..
 
Småbruk med en ponni til kidsa og en hest til mor. Fire barn(nr 2 kommer i november), drømmemannen (han har jeg alt), en dodge ram og ei campingvogn.
 
For meg er det å ha et liv med barna hvor man har tid, omsorg og kjærlighet for hverandre. Og for å oppnå det betyr det også at økonomien skal være stabil, forholdet oss voksne i mellom passes godt på og at vi har et godt nettverk rundt oss. At jeg ikke tjener en million i året, barna ikke er englebarn eller at vi fremstår som den perfekte A4 gjør ingenting.
 
Back
Topp