IKM uke 26☀️

Kamillete

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Septemberlykke 2021
Jeg får prøve å lage en IKM-tråd siden det ikke har kommet noe for uke 26 enda :angelic: Jeg er ikke så erfaren på dette så si ifra hvis noe mangler, er feil eller må endres :) ..eller hvis du føler deg glemt! :pompus:

Skriv inn:
Nick - PP - B - EL - IKM

Mandag 25.06

Tirsdag 26.06

Onsdag 27.06

Torsdag 28.06

Fredag 29.06


Lørdag 30.06

Søndag 01.07




:HeartredGravid:Heartred
RABLE89
MissCherie
MissObsessed
Mary111
Smimzy
Enitsirk85


:shifty:TR:shifty:
Lillespøn
ventepus
Smimzy
Annand2
Bkno93
Anlipa
kamillete
Terri91
Heledan
Kalaya00
Rosalia
Lusemus 71
Lilletusta
Ea☆
B82
Symaskin
Snuppeluppen



:smiley-angelic001Over IKM/ventende/usikker/ikke oppdatert:smiley-angelic001
Miilla
Minoja
Lillebille89
Gullfu♡
Seier2016
KH93
Katz1
Irlie87





Håper på mange fine positive tester i uke 26 :smiley-angelic001
 
Last edited:
Litt usikkert pga en smule stabilt ustabile sykluser, men kan gjette.

Annand2 - PP13 - B2 - EL 18.06 - IKM 01.07
 
Spennende pp for meg, da jeg har begynt med hormoner pga PCO. Akkurat ferdig med femdagerskur Letrozol, satt Gonal-F i dag. Skal på kontroll med UL på fredag, også skal jeg sette Ovitrelle når det er modent egg der inne[emoji2]
 
Mulig jeg skal hit også - er på IKM uke 25 gruppa. Første syklus var på 27 dager, som da blir IKM søndag 24/6, men kan jo å være at IKM er mandag 25/6, aner ikke [emoji28][emoji23]

Bondemamma85-PP2-B5-EL?-IKM 24-25/6
 
Spennende pp for meg, da jeg har begynt med hormoner pga PCO. Akkurat ferdig med femdagerskur Letrozol, satt Gonal-F i dag. Skal på kontroll med UL på fredag, også skal jeg sette Ovitrelle når det er modent egg der inne[emoji2]

Så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går :)
 
Mulig jeg skal hit også - er på IKM uke 25 gruppa. Første syklus var på 27 dager, som da blir IKM søndag 24/6, men kan jo å være at IKM er mandag 25/6, aner ikke [emoji28][emoji23]

Bondemamma85-PP2-B5-EL?-IKM 24-25/6

Ikke så godt å vite hva kroppen har tenkt alltid :rolleyes: Jeg putter deg på lista. Hyggelig å ha deg med her også! :happy:
 
Miilla-PP7-B1-ELca10/6-IKM25/6

Litt usikker på syklusen denne mnd da det er første pp etter jeg mista 8 april. Har tatt letrozol nå så blir spennene å se
 
Blæ.. hakker og slarker det nettet på toget :happy090

Men ja.. marsbaby er perfekt..!! :love017 En gang i historien må alle i IKM gruppa bli gravide også vel?
 
Blæ.. hakker og slarker det nettet på toget :happy090

Men ja.. marsbaby er perfekt..!! :love017 En gang i historien må alle i IKM gruppa bli gravide også vel?

Det nettet er ikke så mye å skryte av alltid, nei :rolleyes:

Ja, marsbaby hadde vært helt supert! :love017 Krysser fingrene for at IKM 26-gjengen skriver babyverdenhistorie :glasses9
 
Når jeg leste B82 så trodde jeg først at du prøvde på barn nr 82, så jeg ble litt skremt :woot:

Hahaa! :excited001

Den rekorden har jeg ingen planer om å sette assa... Det holder med en til..! (Eller kanskje to)
 
Back
Topp