Dagens sjokk - tvillinger!

Ja, det blir jo ekstra spennende når de blir så tette Men tenk så mye glede de vil ha av hverandre! Håper det blir sånn hos oss og!
Du virker veldig rolig og innstilt, skulle ønske jeg var det og ;)

Ja vi og tenker og en del på det praktiske. Mannen er skikkelig stresset pga bilen, om vi må ha ny eller ei. Litt morsomt å høre på han ;)
Jeg er mer bekymret for hvordan i alle dager jeg skal bære rundt på to nyfødte samtidig!!

Hahah ja, sånn er mannen min også, men tror kanskje vi har funnet løsninga nå, så får vi se [emoji28] tar det egentlig veldig med ro, det går som det går og det går nok fint for oss alle :)

En ting jeg tenker mye på er amminga, haha vil jo at de skal være så samkjørte som mulig i forhold til mat og søvn og det betyr å amme begge samtidig, så disse puppa kommer til å få kjørt seg! [emoji28]
 
Hahah ja, sånn er mannen min også, men tror kanskje vi har funnet løsninga nå, så får vi se [emoji28] tar det egentlig veldig med ro, det går som det går og det går nok fint for oss alle :)

En ting jeg tenker mye på er amminga, haha vil jo at de skal være så samkjørte som mulig i forhold til mat og søvn og det betyr å amme begge samtidig, så disse puppa kommer til å få kjørt seg! [emoji28]

Hehe disse mennene er herlige da ;)
Ja, det vil jo gå bra! Jeg tror det vil bli hektisk i starten, og så blir det bra når rutinene er på plass!

Jeg tenker på dette med amming og. Jeg elsket å amme jenten min, ammet til hun var over to år. Håper virkelig at jeg får til ammingen!
Hihi puppene får kjørt seg, likte den :D
 
Back
Topp