Åh jeg gleder meg til å gjeninnføre den rutinen kjenner jegHuffda, skjønner at du må iverksette noen tiltak da
![]()
Trenger jo kaldt vann på jobb, drikker en del vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh jeg gleder meg til å gjeninnføre den rutinen kjenner jegHuffda, skjønner at du må iverksette noen tiltak da
![]()
Gode mobiler det![]()
Ah. Men trodde han var travelt opptatt med pcen sin [emoji23]Mannen kom hjem Vanskelg å snakke og skravle samtidig
Haha nei. 10 000 blir det ikke. Men men. 8000 med tidenes maivær er ikke ille ! [emoji56]
Mystisk opplegg. Det er en egen tid her inne. Klokken stemmer jo heller ikke.
Sånn kan det jo være i babytiden også og videre når man har barn![]()
Skjønner![]()
Ah. Men trodde han var travelt opptatt med pcen sin [emoji23]
Huffda. Migrene her i gården og. Noe drittJa, det har vert en klam natt kan man si.
Migrenen kom tuslende i 3 tiden. Dette har vert alt annet en en god natt[emoji53]
Begynte roe seg ned nåher gitt. [emoji848]
Haha. Må briefe litt ja [emoji56][emoji56]Litt, men med å vise meg den også [emoji14]
Den var ikke dum da
Er vel den tiden av døgnet![]()
Når blir lista oppdatert ca da?Jeg klrer ikke føle meg trygg på at jeg har kommet meg opp jeg altså, hva om alle de andre rundt der også har skravlet like mye da
Imorgen er det 1 år siden vi annonserte at lille var i magen. Det var en gøy dag.
23:12Når blir lista oppdatert ca da?
Jeg klrer ikke føle meg trygg på at jeg har kommet meg opp jeg altså, hva om alle de andre rundt der også har skravlet like mye da
OhyesTiden flyr!
Går helst ikke innom lekene jeg heller. Liker meg helst her. Men var innom tidligere når jeg kjeda meg grusomt mye daJeg har ikke vært innom lekene i kveld engang, bare her. Ikke føling med hva som rører seg på forumet.