Endelig i mål! ❤

Snart 13 måneder gammel

Nå skrev jeg nettopp et langt innlegg, og så klikka appen. For no drit! [emoji849] Orker ikke skrive like langt en gang til. Jeg skal jo inn og se Grey's [emoji23]

Men jeg føler meg litt verpesjuk om dagen [emoji28] Samtidig tenker jeg med gru på om det skal ta like lang tid denne gangen som sist. Blir kvalm av tanken. Dessuten er vi så oppslukt i han vi har, så hvorfor trenger vi en til? [emoji28] Hadde det ikke vært for at blastoene har en utløpsdato og det at det kan ta tid å bli gravid, tror jeg ikke vi ville tenkt i de baner enda i det hele tatt. Men jeg føler nesten at vi "må". Tenk om det tar like lang tid igjen? Da må vi jo bare begynne. Men tenk hvis den sitter med en gang?! HJELP! Men allikevel er jeg altså litt verpesjuk.. [emoji28]

Jeg kommer nok uansett til å slutte på Cerazette nå fordi jeg har mensen mindre enn annenhver uke med dem [emoji849] Så får vi se hva som skjer. Sex er uansett en forutsetning for at det skal bli barn, og i så fall er det ingen fare om å bli gravid med det første [emoji23][emoji849][emoji85]

Ellers er alt bra. Jeg er tilbake i jobb og pappaen er i perm. Stortrives i den nye jobben, og bekkenet fungerer heldigvis bra så langt. Faktisk over all forventning. Men det er fortsatt et stykke igjen til løping, så vi får se. Har ikke vært hos osteopaten siden sist jeg skrev om det. Synes det er mer tungvindt å dra innover til Oslo nå som jeg ikke er hjemme hver dag. Dessuten er det så innmari dyrt. Har ikke gjort øvelsene mine på lenge, og allikevel funker jeg greit [emoji23][emoji85] Vi får se om det varer [emoji14]

Far og sønn koser seg i alle fall i perm [emoji4] Det er herlig! Og snart har jeg tidlig sommerferie, og da skal mini og jeg på litt reiser sammen slik at far kan være hjemme og jobbe på huset i fred. Det tror jeg blir bra (selv om vi selvfølgelig aller helst skulle reist alle tre) [emoji173]️

Ja, der kan du se. Ble langt allikevel gitt [emoji23]

❤️❤️❤️

Alltid stas med oppdatering fra deg!
God sommer og lykke til med prøve/ikke-prøve ;)
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Alltid stas med oppdatering fra deg!
God sommer og lykke til med prøve/ikke-prøve ;)
Tusen takk, fine Avocado [emoji7] God sommer til deg og! [emoji177]
 
God sommer. Alltid kjekt med oppdatering
 
Så hyggelig oppdatering, og herlig å høre om at bekkenet ser ut til å fungere bedre. [emoji173] Spennende med pilleslutt også (selv uten aksjer). [emoji16]
 
Så hyggelig oppdatering, og herlig å høre om at bekkenet ser ut til å fungere bedre. [emoji173] Spennende med pilleslutt også (selv uten aksjer). [emoji16]
Ja, det er godt at det er en klar tendens til at bekkenet blir bedre selv om det ikke er helt som normalt enda [emoji4] Blir spennende å se om denne pilleslutten blir spennende etter hvert [emoji23][emoji16]
 
Her er det lenge siden jeg har vært gitt! Tenk at han har blitt så stor! Hvor blir tiden av? [emoji33] Og skjønner tankene dine på andremann, vi også var redd det skulle ta like lang tid, men også bekymra for at det skulle gå litt for raskt, men nå sitter vi jo her da 2 år senere, og kan ikke si jeg angrer på at vi begynte med en gang [emoji28] Masse lykke til iallefall, får krysse fingrene for et lite «uplanlagt» mirakel [emoji7][emoji173]️
 
Herlige oppdateringer! Ikke fått med meg 13mnd, men nå er jeg oppdatert igjen :) Spennende med en ny prøvefase evt da! Har begynt å tenke på når vi evt skal starte opp igjen, og om vi gidder bruke tid på det selv eller om vi skal gå direkte på eggene vi har på frys. Tiden vil vise!

Uansett, en god sommer ønskes dere ❤️
 
Ååh spennende med pilleslutt da! Merkelig hvor forskjellig man er. Vi har mer enn nok med frøkna og oss selv enda, men skjønner godt de som kjører på nå. Hadde jeg vært ferdig utdanna og vi hadde hatt litt større plass sååå... kanskje! Hold oss oppdatert :)
 
Her er det lenge siden jeg har vært gitt! Tenk at han har blitt så stor! Hvor blir tiden av? [emoji33] Og skjønner tankene dine på andremann, vi også var redd det skulle ta like lang tid, men også bekymra for at det skulle gå litt for raskt, men nå sitter vi jo her da 2 år senere, og kan ikke si jeg angrer på at vi begynte med en gang [emoji28] Masse lykke til iallefall, får krysse fingrene for et lite «uplanlagt» mirakel [emoji7][emoji173]️

Jeg kan heller ikke forstå hvordan tiden kan fly avgårde så fort [emoji33] Jeg syntes tiden begynte å gå fort da jeg gikk fra å være student til å begynne å jobbe, men det kan jo ikke måle seg med når man får barn [emoji33] Tiden bare "SVOSJ!" [emoji23]

Ja, det er neimen ingen garanti at prøvingen på nr 2 går fort. Det er så mange som sier at det sikkert klaffer kjapt med nr 2 at jeg nesten begynner å tro på det selv [emoji28] Men jeg vet heldigvis veldig godt (og er forberedt på at) det kan ta lang tid denne gangen også. Deilig å ha sluttet på p-piller og kunne få litt kontroll på syklusen igjen [emoji4] (Vel, kontroll og kontroll, fru Blom. Vi får se hvor god kontroll jeg kommer til å ha på den [emoji23])
 
Herlige oppdateringer! Ikke fått med meg 13mnd, men nå er jeg oppdatert igjen :) Spennende med en ny prøvefase evt da! Har begynt å tenke på når vi evt skal starte opp igjen, og om vi gidder bruke tid på det selv eller om vi skal gå direkte på eggene vi har på frys. Tiden vil vise!

Uansett, en god sommer ønskes dere [emoji173]️

Så spennende at dere også har begynt å tenke på når dere skal starte opp igjen. Det er litt vanskelig å vite hvordan man skal gripe det an når man har trengt prøverør før. Håper dere finner ut av det til slutt. Har du sett for deg noe tidspunkt for når dere vil i gang eller? :)

God sommer til dere også [emoji173]️
 
Ååh spennende med pilleslutt da! Merkelig hvor forskjellig man er. Vi har mer enn nok med frøkna og oss selv enda, men skjønner godt de som kjører på nå. Hadde jeg vært ferdig utdanna og vi hadde hatt litt større plass sååå... kanskje! Hold oss oppdatert :)

Ja, og det er jo ikke så mange månedene siden jeg var helt der du er nå også. Men så kom sommer og sol, og vips, så begynte eggstokkene å rasle [emoji23] Men det er klart jeg kjenner litt ekstra på det mtp situasjonen vi er i. Skjønner godt at dere vil ha jobb og bolig og slikt på plass først da. Det er heldigvis heeelt innafor å vente litt med å få nr 2 også. Og hvem vet - kanskje jeg fortsatt prøver på nr 2 når du er klar [emoji85][emoji28]
 
Back
Topp