Hånd, munn og fotsyken

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Mini har fått dette. Feber mandag og utslettet brøt ut igår.. idag er han full av prikker og klarer nesten ikke å gå.. Noen med erfaringer? Hvor lenge varte det hos dere?
Vi skal til Mallorca på søndag, kan det være bra til da tro?
 
Mini har fått dette. Feber mandag og utslettet brøt ut igår.. idag er han full av prikker og klarer nesten ikke å gå.. Noen med erfaringer? Hvor lenge varte det hos dere?
Vi skal til Mallorca på søndag, kan det være bra til da tro?
Vil tror han er mye bedre til da. Her varte det ca. 5 dager. God bedring!
 
Mini har fått dette. Feber mandag og utslettet brøt ut igår.. idag er han full av prikker og klarer nesten ikke å gå.. Noen med erfaringer? Hvor lenge varte det hos dere?
Vi skal til Mallorca på søndag, kan det være bra til da tro?

Du er helt sikker på at det hånd, fot og munns., og ikke vannkopper? Hvor har han prikker?

Vi har hatt dette 5-6 ganger i hus. Ingen andre symptomer enn prikker (jeg vet at mange har feber). Den verste gangen var med lillebror, han hadde verkende byller i munnen, og var slik i en uke.

Håper han blir raskt frisk! Masse god bedring, og god tur! :)
 
Du er helt sikker på at det hånd, fot og munns., og ikke vannkopper? Hvor har han prikker?

Vi har hatt dette 5-6 ganger i hus. Ingen andre symptomer enn prikker (jeg vet at mange har feber). Den verste gangen var med lillebror, han hadde verkende byller i munnen, og var slik i en uke.

Håper han blir raskt frisk! Masse god bedring, og god tur! :)
Jeg er ikke 100 % sikker på at det ikke er vannkopper nei.. men siden det er så mye på hender, føtter og i munnen så har jeg engentlig landa på det selv om han har andre prikker også..
Men nei, jeg er ikke sikker.. men de hadde fått beskjed om ett annet tilfelle på avdelingen hans igår også..
synes disse prikkene er så vanskelig!
Tusen takk!
 
5 dager så han burde bli bedre om det er MHF
 
Var hos legen idag og fikk konstatert at det var HMF syken.. og hun trodde kanskje ikke vi kunne reise på søndag :( han er veldig hardt rammet og hvis det blir mye åpne sår er det infeksjonsfare og ikke kan han bade eller være på stranda heller..
 
Ofte har flyselskapene regler om at man ikke får fly om man har HMF syken (pluss diverse andre sykdommer)... i tilfellet må man ha med legeerklæring om at man ikke lenger er smittsom. Håper det ordner seg for dere :) Go bedring til lille :)
 
Ofte har flyselskapene regler om at man ikke får fly om man har HMF syken (pluss diverse andre sykdommer)... i tilfellet må man ha med legeerklæring om at man ikke lenger er smittsom. Håper det ordner seg for dere :) Go bedring til lille :)
Trodde det var ved vannkopper? Men ja, legen sa at noen flyselskaper var veldig strenge på prikker uansett hva det var.. vi får se hvordan det utarter seg. Har legeerklæring på at det er hmf og ikke vannkopper ihvertfall..
 
Back
Topp