Krangler dere mer eller mindre i ferier?

M

Moderator Wilma

Guest
Hvordan er det hos dere, krangler dere mer eller mindre i feriene? Hvorfor tror du det er sånn? :)
 
På ferie krangler vi sjelden. Da er stresset i hverdagen lagd til sies og vi bare koser oss[emoji4] krangler ikke så mye hjemme heller egentlig, bare småbagateller eller erting
 
Krangler mye mindre på ferie :) Fordi vi krangler bare om tull ellers, ofte fordi begge er trøtte og slitne/hatt en dårlig dag
 
krangler mindre på ferie er på farten hele tiden og koser oss da:)
 
Mindre på ferie :) Krangler ikke så mye til vanlig da :)
 
Vi krangler vell i grunnen ikke, men kan ha teite diskusjoner. Og dem blir det ikke noe av i stressfrie ferier. Da blir det mye sex, og kos i stede, og flere ganger pr dag :p
 
Mye i ferier fordi mannen velger å bruke sin fritid på alt annet enn familien/hjelpe meg hjemme meg hus og barn..
 
Tja. Egentlig krangler vi sjeldent. Men kan bli mer irriterte på hverandre (eller jeg på han) i situasjoner som ferie da vi er oppå hverandre. Som nå hvor vi egentlig har bodd oppå hverandre 24/7 siden starten av mai.
 
Synes ikke vi krangler, hvis noen blir sure er det som regel en misforståelse eller fortolkning av hverandre og gjerne at det ikke blir tatt opp. Det bør vi jo være mindre utsatt for i ferien:p jeg føler meg veldig avslappet nå når ferien er igang.
 
Jeg og eksen ferierte alltid hver for oss, jeg orket ikke være med han i feriene for han var så lat at jeg ble sur og frustrert... Nåværende kjæreste blir det første ferie sammen med nå og jeg tror den blir fantastisk ❤️
 
Krangler vel egentlig ikke, uansett om det er ferie eller ikke.
 
Vi krangler ikke mye generelt, men det kan nok bli litt mer i ferier ja. Fordi feriene våre stort sett går ut på å besøke svigers (og svigermor er mester i å lage dårlig stemning for alle) eller oppussing (som det vel heller ikke er uvanlig å bli litt grinete av).
 
Mindre. Krangler sjelden ellers også, men ferie er fri, kos å avslappende for oss og barna. Kjefter mindre på barna også for vi har god tid og er I generelt sett bedre humør!
 
Back
Topp