Spørsmålslek

Brødskive eller knekkebrød med et eller annet på [emoji28] evt bær og vaniljekesam.

Skal du ha bæresele eller bæresjal? Evt hvilken type?
 
Brødskive eller knekkebrød med et eller annet på [emoji28] evt bær og vaniljekesam.

Skal du ha bæresele eller bæresjal? Evt hvilken type?

Har begge deler. Caboo close i starten og ergobaby 360. [emoji3]

Har du fått strekkmerker?
 
Har hatt besøk av ei venninne som bor langt unna, malt litt i huset og sett serier på hbo :)

Hva slags snacks skal du ha i fødebagen?
 
Har jeg faktisk ikke tenkt på, men må hvertfall ha redbull [emoji7]

Hva er din favorittserie/film akkurat nå?
 
Jeg har egentlig ingen spesifikk favoritt, ser på mye forskjellig litt etter som :)

Liker du sol og varme?
 
Elsker sol og varme, så blir nok en ferie til varmere strøk utpå senhøsten da jeg bor i Finnmark og ikke har troen på så veldig mye varme her;)

Har du gjort klar fødebagen? Evt når gjør du den klar?
 
Nei, orker ikke heller. Skrev forrige gang, var bare å kaste det underveis [emoji23] hadde jeg hatt spesielle behov hadde jeg nok gjort det.

Har dere ferieplaner i år?
 
Nei, i år blir vi bare hjemme. Men kommende storesøster skal være en del hos mamma og pappa på campingen som bare er ca 20 min unna oss [emoji4]

Har dere bestemt dere for navn på mageboer(ne)? [emoji4]
 
Ja, det har vi[emoji7]

Liker du å bade om sommeren?
 
Har vært hos JM og jobbet. Laget middag og handlet noe maleutstyr. Avsluttet kvelden med kveldsmattur til hytta, nå prøver jeg å få gutten til å sovne. Er helt umulig å legge han tidlig nok når det er så varmt!

Hva er yndlingsserien din?
 
Akkurat nå er det the Handmaid’s tale;)

Skal dere på noe ferie i sommer?
 
Kommer helt ann på når prinsessa melder sin ankomst og hvordan det står til med henne

Gruer du deg til fødselen ?
Både ja og nei. Mest spent [emoji5] Gruer meg mer til etterpå siden jeg fikk komplikasjoner og måtte operere på nytt 5 uker etter ks.

Har dere alt på plass til babyen kommer?
 
Ja, sikkert noen småting som mangler men ingen ting absolutt nødvendig:)

Er din bedre halvdel spent og engasjert nå som det nærmer seg termin?
 
Ja, han har nok begynt å innse at det nærmer seg nå [emoji4]

Skal du samsove med babyen?
 
Back
Topp