Nja vet ikke helt siden vi har brutt pakningenFår vel bytte den gjør du ikke? [emoji37] men kjedelig da ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja vet ikke helt siden vi har brutt pakningenFår vel bytte den gjør du ikke? [emoji37] men kjedelig da ja
Tar igjeb meg snartOi, har visst klatret meg opp på 8. plass, jeg![]()
Så fantastisk! Jeg og vil!
Var super deilig[emoji7]
Neppe, du ligger 900 innlegg foran megTar igjeb meg snart
Ikke akkurat den måneden jeg gleder meg tilMange som klatrer nåTenk at nå er vi snart i juni!
Herlig ! [emoji1]Årets første bad unna gjort[emoji7] jeg og guttungen hoppa tilogmed fra brygga. Det tror jeg ikke jeg har gjort på mange år[emoji23]
Takker. Allerede vunnet en tidligere da [emoji56] Så ikke verdens undergang om jeg ikke vinner [emoji39]Ja, ikke sant! Og for et par år siden mistet jeg den delen som hører til stellevesken på flyplassen. Så hadde vært supert med den stellevesken, faktisk.
Tvi tvi du også![]()
Ah. Du får høre hvertfallNja vet ikke helt siden vi har brutt pakningen
Må skaffe oss uv-telt! Så kan jeg i det minste være i hagenEr bare litt pyse med å ta baby med på stranden, redd hun skal få sol på seg...
Ikke akkurat den måneden jeg gleder meg til![]()
Ikke akkurat den måneden jeg gleder meg til![]()
Lille var hjemme med pappaen idag. Jeg hadde med meg storesøskene[emoji6]
Men ja, jeg er puse jeg og. Strand og baby er skummelt[emoji23][emoji23]
Fordi jeg tror jeg kommer til å måtte jobbe ekstremt mye overtid den måneden.Hvorfor det?
Veldig, tror jeg kommer til å gå 20 timer + den månedenEr det ekstra travelt da?
Takker. Allerede vunnet en tidligere da [emoji56] Så ikke verdens undergang om jeg ikke vinner [emoji39]
Bruker min til weekendbag og strikk da. Veldig praktisk
Ser faktisk ganske rolig ut.Ikke like livlig i kveld som det var i går. Om vi tenker 10 000 liksom [emoji57]
Kjempefine er de. Jeg elsker store vesker [emoji7]Så lurt! Fin også syns jeg![]()