Vond i halebeinet

håpefull77

Flørter med forumet
Har vondt i halebeinet når jeg sitter en hel dag på jobb. Er dette en form for bekkenløsning eller er det noen andre som har det samme?
 
Har vondt i halebeinet når jeg sitter en hel dag på jobb. Er dette en form for bekkenløsning eller er det noen andre som har det samme?
Får samme følelsen noen ganger etter mye sitting ja... antar det har med bekkenet å gjøre men er ikke sikker...
 
Sniker litt. Jeg hadde mye vondt i halebeinet av og på og sitter hele dagen på jobb. Begynte bruke pute for ryggen som jeg satt på og tror dette hjalp noe i allefall;) antok det henger sammen med bekkenet jeg også. Jeg er 32 uker og det har heldigvis ikke eskalert og har ikke noe særlig vondt nå lenger:)
 
Har det også sånn, må avlaste med andre stillinger/ligge på siden.
 
Jeg fikk beskjed av fysio om å rett og slett spre rumpeballene når jeg sitter. Da legger man press på undersiden av rumpen og ned mot låret, istedenfor halebeinet. Ser litt snodig ut når man setter seg ned og løfter litt på hver rumpeball, men det får være, jeg syns det funker [emoji2]
 
Halebeinet har blitt verre her og fikk bekreftet hos fysio, som trigga smertene noe sinnsykt, at det faktisk var halebeinet (ikke alltid så enkelt å avgjøre selv hvor smertene faktisk kommer fra)... fikk anbefalt en såkalt "hjertepute" som jeg kjøpte på Enklere Liv til 699kr, til å bruke på jobb. Så det kan jo være noe å teste ut hvis du er nødt til å sitte mye...

Er visst forresten hormoner som påvirker halebeinet også så er sikkert i samme gate som bekkenløsning.
 
Jeg fikk beskjed av fysio om å rett og slett spre rumpeballene når jeg sitter. Da legger man press på undersiden av rumpen og ned mot låret, istedenfor halebeinet. Ser litt snodig ut når man setter seg ned og løfter litt på hver rumpeball, men det får være, jeg syns det funker [emoji2]
Det sa fysio til meg også [emoji23] Men vet ikke hvor mye det hjalp, fått mye mer vondt de andre stedene i ryggen jeg hadde vondt...
 
Det sa fysio til meg også [emoji23] Men vet ikke hvor mye det hjalp, fått mye mer vondt de andre stedene i ryggen jeg hadde vondt...
Skal ikke være bare bare! Blitt litt sånn her og nå, vondt hele veien opp til nakken i perioder. Er det ikke det ene, så er det der andre [emoji23]
 
Hos meg hjelper det å variere på å bevege meg og sitte rolig. Men så var det den ryggen i tillegg :cool::cool::dance008
 
Back
Topp