Null matlyst

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Jeg har virkelig ikke lyst på noe mat. Kjenner at jeg er sulten om at blodsukkeret er lavt men alt er så ekkelt å spise. Kaldt vann går greit liksom...

Tips?
 
Jeg sendte mannen akkurat til den søndagsåpne butikken, krevde saftig frukt. Kiwi, epler eller noe, de hadde nektariner da. Så jeg kjenner at frukt funker for meg :)
Så det er tips til å få opp blodsukkeret uten å jobbe for det ;)
 
Jeg sendte mannen akkurat til den søndagsåpne butikken, krevde saftig frukt. Kiwi, epler eller noe, de hadde nektariner da. Så jeg kjenner at frukt funker for meg :)
Så det er tips til å få opp blodsukkeret uten å jobbe for det ;)

Ah, ja det kan funke! Nektarin eller druer. Takk :smiley-bounce015
 
Frukt, salat, rosiner, blåbær... alt som er friskt og ikke-kvalmende. :)
 
Har blitt litt salater i det siste ja. Med balsamico, det er godt med surt :)
Enig! Det søte blir bare kvalmt og ekkelt.. vokser i munnen min! :p
 
Ågud ja! Spiste en melkerull-bit i går, like søtt som en hel rull :O
Godis frister ikke LITT engang :meh: og jeg som er såå svak til vanlig:joyful:
Men salt lakris er fremdeles ikke å forakte!! Surt og salt er greit:smug:
 
Godis frister ikke LITT engang :meh: og jeg som er såå svak til vanlig:joyful:
Men salt lakris er fremdeles ikke å forakte!! Surt og salt er greit:smug:

Uæ lakris nei! Samboern spiste lakris i dag, jeg måtte be han pusse tenna, ble kvalm av lukta.
 
Må virkelig vri hodet mitt for å finne noe å spise. Men går som oftest greit når jeg har begynt å spise. Luktesansen har virkelig gått amok, så kjenner absolutt alt litt ekstra. Akkurat sånn hadde jeg det faktisk under forrige svangerskap, hadde bare glemt det! [emoji12]
 
Er i akkurat samme båt nå. Appelsin er det eneste jeg ser for meg å få i meg nå
 
Måtte kjøpe epler i dag :) så det spiser jeg nå :)
 
Skulle akkurat til å skrive ett helt likt innlegg [emoji85] det er ikke alltid jeg er kvalm en gang, men maten byr meg imot, så jeg utsetter å spise. Da kommer jo kvalmen, så er en skikkelig vond sirkel. Det er ikke bare å spise heller når man virkelig ikke klarer tanken på det meste av mat. Kjøtt er det værste for meg nå merker jeg. Spesielt grillmat som ofte har mer smak, lukt og krydder[emoji87]
 
Jeg spiser mye gulerot, eple, pera og druer klarer og få det ned og hjelper litt på kvalmen :)
 
Fikk i meg en halv brødskive idag med makrell i tomat?! Rareste å spise når jeg er så kvalm, men eneste jeg ikke spøy av tanken på

Oj, så rart! Jeg elsker det til vanlig men klarer ikke tanken nå. Ikke laks heller bare hvit mager fisk. Klarer heller ikke egg nå, vokser i munnen på meg..
 
Fikk i meg en halv brødskive idag med makrell i tomat?! Rareste å spise når jeg er så kvalm, men eneste jeg ikke spøy av tanken på

Haha, her var makrell i tomat var det eneste jeg fikk ned til frokost i dag. Og det kom ikke opp igjen!! Rappet brødskivene til samboer:rolleyes: Veldig snodig ettersom jeg aldri har likt det og blir kvalm når samboer spiser det til vanlig:depressed:
 
Her er matlysta overraskende grei foreløpig! Hvor langt er dere på veg?
 
Matlysta er skikkelig på bånn... 8+2, og har slitt med maten et par uker nå.
Salat er gull!!
 
Back
Topp