Blødning igjenn....

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
For et par dager siden opplevde jeg blødning igjenn.Har opplevd dette to ganger før...Måtte på toalettet og så sa det plutselig plopp og oppdaget til min store skrekk at det var mye blod.Etter mye om og men fikk jeg time hos legen som henviste meg til sykehuset.Så da sitter jeg her igjenn og venter.Holder på og bli sprø av dette,og frykter at jeg har mistet.Har ikke hatt smerter.Er bare 11 uker på vei så får desverre ikke så mye hjelp hos legen...
 
Takk [emoji7]Er vondt og gå og vente og lure på om du er gravid eller om du har mistet.Og hva som er grunnen til at jeg blør også....

Jeg hadde en stor blødning i uke 7 og i uke 13. (Og blødde jevnt og trutt frem til uke 20). Sitter her med verdens fineste prins på snart 6mnd. :) hos meg var det to der den ene dessverre sluttet å utvikle seg i starten av 2.trimester.
 
Jeg hadde en stor blødning i uke 7 og i uke 13. (Og blødde jevnt og trutt frem til uke 20). Sitter her med verdens fineste prins på snart 6mnd. :) hos meg var det to der den ene dessverre sluttet å utvikle seg i starten av 2.trimester.
Så vondt og høre at du mistet den ene.Men godt at du har en på 6 mnd nå[emoji7]Håper jeg er like heldig som deg [emoji169]
 
Så vondt og høre at du mistet den ene.Men godt at du har en på 6 mnd nå[emoji7]Håper jeg er like heldig som deg [emoji169]

Ja, men "trøsten" min er at den sannsynligvis ikke var frisk og at det ble det beste utfallet.
Krysser fingrene for deg :)
 
Krysser fingrene for at alt er bra ❤️

I mitt første svangerskap hadde jeg flere blødninger, spesielt i første trimester. Det skyldtes lavtliggende morkake, og alt gikk bra. Den flytta seg gradvis opp og nå er hun er vilter treåring :)

Lykke til!!
 
Når har du fått time på sykehuset?
Håper sånn at spiren fortsatt er i beste hold:Heartred
 
Krysser fingrene for at alt er bra [emoji173]️

I mitt første svangerskap hadde jeg flere blødninger, spesielt i første trimester. Det skyldtes lavtliggende morkake, og alt gikk bra. Den flytta seg gradvis opp og nå er hun er vilter treåring :)

Lykke til!!
Håper det er sånn hos meg også [emoji173]
 
Hvordan går det med deg? Hold motet opp! Håper alt går bra
 
Hvordan går det?:Heartred
 
Nå er alt bra.Babyen ser ut til og ha det bra og er veldig aktiv [emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå så godt å høre! Nå ble jeg skikkelig rørt og glad på dine vegne!:Heartred:Heartred
Har du sluttet å blø nå?
 
Back
Topp