Hva har du gjort i dag?

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg har solt meg masse! Rant nesten bort, så tok meg en iskald dusj, og begynte på middagen [emoji5][emoji5]

Dette lagde jeg:

IMG_3599.JPG

IMG_3598.JPG

IMG_3592.JPG

IMG_3591.JPG

IMG_3597.JPG

Også en liten brownies til dessert, men her har gutta vært og småspist allerede [emoji23][emoji1376]

IMG_3602.JPG

IMG_3601.JPG
 
I dag stod jeg opp med 3 åringen og mannen [emoji4] lagde matpakker og gjorde klar 3 åringen for 17. mai feiring i bhg. Sendte de avgårde og lagde meg en enkel frokost før jeg la meg og sov litt til [emoji5] stod opp igjen senere og har kost meg siden med en god lunsj, sett litt på serier og kos meg ute i solen [emoji4]
 
Idag sto vi alle opp 06:30, fikk stelt 4-åringen så bf kjørte henne til bhg. Ventet hjemme til 08:00 på at mannen fra forsikringsselskapet skulle komme. Dro på jobb når klokken var blitt 09:00, kom hjem igjen når klokken var 15:00 [emoji28]
Så må si at dette har vært en deilig annerledes dag[emoji85]
Nå slapper jeg av på sofaen og skal straks avgårde en tur på kjøpesenteret[emoji4]
 
Tatt det mest med ro som er mulig med to små hjemme [emoji28] Fikk vasket noen vinduer og har pyntet søskenvognen til imorgen.
 
I dag har jeg vært hos frisøren,hos manuellterapeuten, hos velværeklinikken for å fikse bryn, gått i byens barnehagetog, og vært på bingo.
 
Idag har jeg vært på jobb fra kl 11-15.30, henta eldste på skolen og kost oss alle 4 på stranda med grilling [emoji1] Kom hjem og sovnet på sofaen [emoji23] Så så vi på Jane the virgin før natta og en liten runde i halmen [emoji16][emoji28]
 
Back
Topp