Hvordan ser hagen deres ut?

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Trenger inspirasjon, har dere noe spesielt i hagen? Sandkasse, trampoline, hage møbler eller kankje dere har planta noe spennende frukt osv? Få høre, hva har dere i hagen?
 
Vi har ikke så stor hage, men vi har en trampoline. Og så har vi et bord og 4 stoler nede i hagen.

Et plommetre, 2 rosebusker og 4 syriner (som vi har klippet ned og venter på at de skal vokse til litt mer) og en hekk ut mot veien.

Har et smalt men langt bed, som er ganske stusselig nå siden plantene jeg planta i fjor ikke har kommet opp enda... Spørs om jeg må kjøpe noen sommerblomster...
 
Vi har ikke så stor hage, men vi har en trampoline. Og så har vi et bord og 4 stoler nede i hagen.

Et plommetre, 2 rosebusker og 4 syriner (som vi har klippet ned og venter på at de skal vokse til litt mer) og en hekk ut mot veien.

Har et smalt men langt bed, som er ganske stusselig nå siden plantene jeg planta i fjor ikke har kommet opp enda... Spørs om jeg må kjøpe noen sommerblomster...
Hørtes ut som en koselig hage :) hvor lang tid tok det fra du planta plummetreet til plommene kom ?
 
Vi har mest plen, med en sandkasse og ronsestativ. Veranda på framsiden av huset. Foran verandaen har jeg bed med alle stauder, blomster og årets grønnsaker:p har også et rundt lite bed med mini tuja og en ny ripsbusk og gul bringebær:)
 
Back
Topp