Å bruke andre flagg enn Norge sitt på 17.mai.....

Ikke enig
 
Kjenner jeg ikke har det helt store engasjementet. Glad i 17.mai og stolt av tradisjonene, men må være rom for endringer :)
 
Ja jeg er enig...
 
For en tulledebatt, dette er en ikke-sak som kommentarfeltgrumset later som om er reell slik at de kan grumse og hate enda mer.
 
Hva skjedde med den andre tråden om dette som nettopp var oppe?
 
Altså, vi har en annen tråd om dette, der du også har vært aktiv. Er dette kun starte-ny-tråd-sanking? (For å nå 15 i løpet av mai?)

Gjesp
 
Altså, vi har en annen tråd om dette, der du også har vært aktiv. Er dette kun starte-ny-tråd-sanking? (For å nå 15 i løpet av mai?)

Gjesp
Tja, det eller å få velte ut litt mer grums? Uansett burde jeg holde munn og la tråden ties ihjel...
 
Har veltet ut meningene mine ang dette i en annen tråd..
jeg bryr meg egentlig ikke så hardt. Bor på et mindre sted der alle har norske flagg. Om de andre innvandrerelever som bor her ønsker sitt flagg.. får de bare gjøre det. Ikke meg å dømme eller bestemme.
På 17 mai er det fullt opp med barna, tog, kiosk og opplegg på skolen.. jeg skal kose meg, ikke bruke energi på hva andre gjør og ikke.
 
For min del så synes jeg det blir litt typisk i-landsproblem å skulle bry/irritere seg over det, og jeg gidder ikke bruke tiden min på å bry meg om hva alle andre gjør eller ikke gjør:stop::)
 
Kunne egentlig ikke brydd meg mindre hehe... er uansett Norges nasjonaldag, uavhengig av om du bruker et norskt eller et annet flagg. Det endrer ikke det faktum at dagen er «Norges»
 
Jeg synes norske flagg er de aom bør brukes denne dagen. Den ene dagen i året vi skal feire oss selv og norge
 
Ikke enig [emoji4]
 
Jeg synes norske flagg er de aom bør brukes denne dagen. Den ene dagen i året vi skal feire oss selv og norge
Hvorfor feirer vi oss selv og Norge denne dagen tenker du?
 
Tenker det er ikke greit det er norges nasjonal dag og dette blir slått ned på i andre land om vi viser norsk flagg, hvorfor skal vi være så utrolig imøtekommende med alt...
 
Altså, vi har en annen tråd om dette, der du også har vært aktiv. Er dette kun starte-ny-tråd-sanking? (For å nå 15 i løpet av mai?)

Gjesp


Ehm, nei det var det dessverre ikke. Ikke tenkt på at man må starte over 15 nye tråder i mai?
Jeg er uansett laaangt forbi det....

Men det var en jodel jeg leste, og ville dele. Du trenger ikke kommentere for å sanke innlegg om det var det du var ute etter kanskje? ;)
 
Back
Topp