Nedtelling til termin [emoji1405][emoji1348][emoji1462][emoji1519]❤️[emoji170][emoji177]

Endte med ks sist, så håper eg slipper det! Ikke noe moro. Bare krysser fingrene for at ikke denne ungen blir enda større så den kommer seg ut! Skulle ønske eg klarte å glede meg mer! :)
:(
Jeg hadde KS med første, haste KS og var ikke kjekk opplevelse. Men nr2 var ikke KS. Men jeg gruet meg noe forferdelig, men fikk snakke med ei jordmor på sykehuset som virkelig roet meg ned. Fikk komme flere ganger å prate. Husker ikke hva hun var spesialist innen, men min jordmor som anbefalt henne. Ring sykehuset og hør med dem er mitt råd❤️
 
Hjælp! :wideyed::woot::nailbiting:
 
Næ, 7. Dumme damen på oul ga meg 3 dager ekstra. Som om ikke det er nok.:wtf:

Ah! Da husket jeg feil. Same, same, but different. :p

Ventetiden er lang nok ja, men jeg har litt noia også når jeg innser at det ikke er så mange ukene igjen med frihet og rolige netter. Gådd!
 
Ah! Da husket jeg feil. Same, same, but different. :p

Ventetiden er lang nok ja, men jeg har litt noia også når jeg innser at det ikke er så mange ukene igjen med frihet og rolige netter. Gådd!
Hehe, jeg er litt på andre siden. Tiden kan ikke gå fort nok. :p når man likevel er våken halve natten spiller det liksom ingen rolle. :p
 
Hehe, jeg er litt på andre siden. Tiden kan ikke gå fort nok. :p når man likevel er våken halve natten spiller det liksom ingen rolle. :p

Knegg. Ser den. Gleder meg til å få fødselen overstått, bare komme i mål liksom. Men jeg gruer meg til en del andre ting. Men så var jo jeg så ferdig med kids også da, før denna liksom bare så «Hey Hey, her komme jeg!» :hilarious:
 
Knegg. Ser den. Gleder meg til å få fødselen overstått, bare komme i mål liksom. Men jeg gruer meg til en del andre ting. Men så var jo jeg så ferdig med kids også da, før denna liksom bare så «Hey Hey, her komme jeg!» :hilarious:
Ikke sant, samme som luringen her. "Surpriiiise!". :hilarious:
 
97:)
 
96
 
Back
Topp