Baby presser veldig ved avføring

Min har også vondt i magen og presser og gråter når han ikke får luften eller bæsjen ut. D hjelper å jobbe litt med ham og presse mot føttene samtidig som han presser imot. Og å trykke litt på rumpen når han ligge på stellebordet, gjerne på siden, da kommer d av og til skikkelig mye bæsj på en gang[emoji23]
Hjelper litt å ligge på magen også her :)
 
Vi hang kanskje litt sammen i desember 16 forumet vi? :) Storebror her ble født 1. Desember. Det var 16 mnd mellom de to eldste, og hadde vært de mellom de to yngste om vi hadde hatt begge to [emoji170]

Ikke godt å si hva som er grunnen. Frøkna her var veldig "kranglete" og mammadalt også på slutten av svangerskapet denne gangen.


Her er det sommer i dag :eek: våren ser det ur som vi har hoppet over i år. Og nå har jeg faktisk fått trillet en tur og luftet hunden :D

Tja, både og. Hadde det før jeg ble gravid med eldste, også har jeg ikke hatt noe mens jeg har gått gravid. Men etter hvert svangerskap har det blitt bare verre for hver gang. Kommer et utbrudd sånn ca 4 uker etter keg har født. Så virker som det blir utløst av bl.a. hormoner.
Usikker på om det er psoriasis eller pompholyx da..

Husker ikke om jeg var så mye i desember forumet. Fikk i januar 2017, så var mye på januarforumet :p

Trist med gutten din:-(

Så deilig med trilletur. Her ble det vasking av vindu og en liten tur på lekeplassen med storebror

Ok får håpe det gir seg med eksemen.

Her har lillebror vært urolig ikveld også, men nå endelig sovnet på puppen.. ;-)
 
Husker ikke om jeg var så mye i desember forumet. Fikk i januar 2017, så var mye på januarforumet :p

Trist med gutten din:-(

Så deilig med trilletur. Her ble det vasking av vindu og en liten tur på lekeplassen med storebror

Ok får håpe det gir seg med eksemen.

Her har lillebror vært urolig ikveld også, men nå endelig sovnet på puppen.. ;-)

Ok. Fikk vel kanskje med meg noen av navnene i nabogruppene og :)
Var november og desember her. Hadde termin i november.

[emoji170]

Vinduer ja. De tenkte jeg på i stad [emoji14] haha
Ser ut som det er på vei vekk nå heldigvis :D

Litt urolig her og. Vil bare sove på meg eller med puppen i munnen [emoji14]
Kan være det første utviklingsspranget da [emoji106]
https://www.babyverden.no/baby/dette-er-babyens-10-vanskeligste-perioder/
 
Ok. Fikk vel kanskje med meg noen av navnene i nabogruppene og :)
Var november og desember her. Hadde termin i november.

[emoji170]

Vinduer ja. De tenkte jeg på i stad [emoji14] haha
Ser ut som det er på vei vekk nå heldigvis :D

Litt urolig her og. Vil bare sove på meg eller med puppen i munnen [emoji14]
Kan være det første utviklingsspranget da [emoji106]
https://www.babyverden.no/baby/dette-er-babyens-10-vanskeligste-perioder/

Okei.

Ja fikk bare tatt de på stua, så mangler kjøkken og alle soverommene :p ting tar litt tid om dagen.

Kan kanskje være utviklingssprang men han er bare ca 3uker. Inatt har vi ammet noe som har føltes som hver time! Føler meg helt hangover.
Puppegutt.
 
Back
Topp