Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er natron test?Kartet sier gutt, magefølelsen sier gutt og natron-testen sa gutt[emoji85]
Spennende om det stemmer igjen da! Åhh er så nysgjerrig selv på hvem som bor i magen min! Haha!Kartet sier jente denne gangen. Sto gutt sist, og det stemte[emoji4]
Så gøy!! Gratulerer <3Jente( stemmer foreløpig med tidlig ul )
![]()
Du får holde oss oppdatert!! Skal dit om under 2 uker så håper på å få vite da selvKartet sier jente på oss, og har veldig jentefølelse selv. Samboer vil veldig gjerne ha gutt da- selv om begge deler er like velkomment<3 gjenstår å se på UL hos lundring på onsdag![]()
Okei! Er nok helt tilfeldig det kartet, men gøy uansettHer viser den gutt[emoji4] viste gutt sist også, men ble jente[emoji28]
Gøøøy!!Sier jente. Har stemt på de andre to barna, så spennende å se denne gang.
Sier jente her også, så får se om det stemmer!Sier jente. Har stemt på de andre to barna, så spennende å se denne gang.
Oi! Kanskje jeg må prøve ut dette! Haha!
Oi! Kanskje jeg må prøve ut dette! Haha!

Hahahahaah, må kjøpe meg natron først. Bare det er et tiltak! HahahaFortell hvordan det går a![]()
Hahahahaah, må kjøpe meg natron først. Bare det er et tiltak! Hahaha

Hahaha! Oppdater om du gjør det da!Har natron men ikke plastkopp jeg
Har noe glass jeg vil kvitte meg med heller.![]()