Hele Norge rydder plast, går du for tøybleier?

Nei.

Jeg er blitt supergod på plastsortering da, men tøybleier har jeg prøvd og jeg orker ikke det igjen.

Har ikke brukt tøybleier. Syns jeg vasker nok! Kan heller minske bruk av plast på andre områder.

Har brukt tøybleier siden fødselen og kommer til å bruke det på en evt nr to også ❤️ Elsker tøybleier!!

Nei. Vi deler vaskehjelper med flere andre så det hadde blitt veldig upraktisk.
Skulle likt å brukt tøy, men får bli med neste.

Nei. Syns det virker komplisert og mye klesvask. Det går en grense for idealismen min;)

Dessuten sparer jeg miljøet på andre måter. Kaster ikke søppel fra meg annet enn i søppelspannet (skjønner ikke alt folk kaster fra seg rett på gata, det er en skam!), tar gladelig imot arveklær (som det også er mindre kjemikalier i) osv. osv ;)

Har ikke brukt tøybleier. Syns jeg vasker nok! Kan heller minske bruk av plast på andre områder.

Enig med deg [emoji1316]

Ingen tøybleier her, vaskemaskinen får nok fra før.

Nei. Syns det virker komplisert og mye klesvask. Det går en grense for idealismen min;)

Jeg merket ikke noe på klesvasken. Vasker undertøy på 60 grader og de maskinene blir aldri så fulle uansett. Så å putte i noen tøybleier sammen med trusene og sokkene utgjorde ikke flere vaskemaskiner som måtte settes på:)

Jeg merket ikke noe på klesvasken. Vasker undertøy på 60 grader og de maskinene blir aldri så fulle uansett. Så å putte i noen tøybleier sammen med trusene og sokkene utgjorde ikke flere vaskemaskiner som måtte settes på:)

Enig, opplever samme her. Er derimot en positiv virkning i at 60-vasken ikke rekker å bli et fjell mellom hver gang jeg vasker :p

Nei, men så skal man alltid ha rene bleier og det er ikke alltid jeg får til å være så organisert med klesvasken. :) Hadde bare blitt et nytt stressmoment. Kjenner meg selv såpass :P

Ekstra klesvask i min verden. Også ville jeg ikke drasse på møkkete bleier på tur.

Jeg har veldig lyst, men er usikker på om det lar seg gjennomføre. Bare tanken på alle bleiene i søpla gjør vondt i sjela, har brukt kopp i mange år for å begrense søppel, og har nå kjøpt truseinnlegg i tøy for å begrense mer. Det er jo mye mer behagelig å ha tøy enn å ha plast, så jeg tror nok det blir forsøkt med tøybleier hvertfall. Men må jo strengt tatt få en unge først :p

Nei

Back
Topp