Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke brukt tøybleier. Syns jeg vasker nok! Kan heller minske bruk av plast på andre områder.
Har ikke brukt tøybleier. Syns jeg vasker nok! Kan heller minske bruk av plast på andre områder.
Enig med deg [emoji1316]
Ingen tøybleier her, vaskemaskinen får nok fra før.
Nei. Syns det virker komplisert og mye klesvask. Det går en grense for idealismen min![]()
Jeg merket ikke noe på klesvasken. Vasker undertøy på 60 grader og de maskinene blir aldri så fulle uansett. Så å putte i noen tøybleier sammen med trusene og sokkene utgjorde ikke flere vaskemaskiner som måtte settes på![]()
Jeg merket ikke noe på klesvasken. Vasker undertøy på 60 grader og de maskinene blir aldri så fulle uansett. Så å putte i noen tøybleier sammen med trusene og sokkene utgjorde ikke flere vaskemaskiner som måtte settes på![]()