Hvilke symptomer har du?

9+6. Har alt for mange plager merker jeg, nå når jeg skal skrive det ned :p *Stakkars meg* xD
Pr. nå er det verste symptomet hodepine. Holder på å ta knekken på meg flere ganger om dagen. Så alle de andre plagen forsvinner litt bak det. Men frem til nå har jeg slitt veldig med kvalme og svimmelhet. Blir enda fort kvalm om det går noen timer uten mat. Som mange andre skriver; hjelper å spise, men ingenting frister :( 100% sykemeldt pga. at mesteparten av døgnet går i å ligge i sengen. Kroppen krever blund 4! ganger om dagen! Er ellers svært uopplagt og "tafatt". Får gjort lite eller ingenting i huset. Stakkars mannen min som må ta nesten alt alene :( Ser frem til at dette letter!
Ekstremt oppblåst = MYE luft i magen. Kos.
Treig avføring. Fant ut at å ha en rutine på toalettbesøk hjalp veldig. Har et fast tidspunkt jeg går på do, og der sitter jeg til det er ute :p Sleit så mye i starten av graviditeten med dette, så jeg var desperat etter ei god løsning. Bruker også å smøre inn rattataen med glidekrem for å gjøre jobben enklere på do xD Mye informasjon kanskje, men håper det kan hjelpe noen? :p
Sover dårlig. Mye drømmer, og våkner værtfall 2 ganger pr. natt for å tisse.
Halsbrann (ille!) helt fra uke 6. Går nå på medisin for magesår! Ingen halsbrann nå ♡
Huff, ble mye klaging fra meg. Men det er slik det er for meg.
 
Jeg har så rar kvalme! Hvis det går litt for lenge uten at jeg spiser så kommer den så plutselig. Det i seg selv er vel helt typisk. Det som er så rart er at fra jeg kjenner kvalmen kommer skyllende, så må jeg springe og kaste opp med en eneste gang. Det er så liten forvarsel, og det er litt ekkelt syns jeg. Tenk hvis jeg er et sted hvor jeg ikke kan kaste opp da. I klasserommet f.eks.
 
9+6. Har alt for mange plager merker jeg, nå når jeg skal skrive det ned :p *Stakkars meg* xD
Pr. nå er det verste symptomet hodepine. Holder på å ta knekken på meg flere ganger om dagen. Så alle de andre plagen forsvinner litt bak det. Men frem til nå har jeg slitt veldig med kvalme og svimmelhet. Blir enda fort kvalm om det går noen timer uten mat. Som mange andre skriver; hjelper å spise, men ingenting frister :( 100% sykemeldt pga. at mesteparten av døgnet går i å ligge i sengen. Kroppen krever blund 4! ganger om dagen! Er ellers svært uopplagt og "tafatt". Får gjort lite eller ingenting i huset. Stakkars mannen min som må ta nesten alt alene :( Ser frem til at dette letter!
Ekstremt oppblåst = MYE luft i magen. Kos.
Treig avføring. Fant ut at å ha en rutine på toalettbesøk hjalp veldig. Har et fast tidspunkt jeg går på do, og der sitter jeg til det er ute :p Sleit så mye i starten av graviditeten med dette, så jeg var desperat etter ei god løsning. Bruker også å smøre inn rattataen med glidekrem for å gjøre jobben enklere på do xD Mye informasjon kanskje, men håper det kan hjelpe noen? :p
Sover dårlig. Mye drømmer, og våkner værtfall 2 ganger pr. natt for å tisse.
Halsbrann (ille!) helt fra uke 6. Går nå på medisin for magesår! Ingen halsbrann nå ♡
Huff, ble mye klaging fra meg. Men det er slik det er for meg.

Aiai.. Hørtes ikke noe godt ut.. Håpe det roer seg etter hvert! :)
 
Jeg har så rar kvalme! Hvis det går litt for lenge uten at jeg spiser så kommer den så plutselig. Det i seg selv er vel helt typisk. Det som er så rart er at fra jeg kjenner kvalmen kommer skyllende, så må jeg springe og kaste opp med en eneste gang. Det er så liten forvarsel, og det er litt ekkelt syns jeg. Tenk hvis jeg er et sted hvor jeg ikke kan kaste opp da. I klasserommet f.eks.

Nei så kjett/ekkelt ... Får ha med deg ett lager av plastposer, haha!
 
Nei så kjett/ekkelt ... Får ha med deg ett lager av plastposer, haha!
Ja jeg har liggende tilgjengelig både i veska og i bilen. Jeg var sykt kvalm i bilen på vei til jobb i dag, så fryktet jeg komt il å få bruk for posen. Gikk heldigvis over denne gangen.
 
Jeg er 6+0 uker, og merker mest til ømme pupper. Jeg blir fort trøtt/sliten, har tregere mage enn normalt og veldig varme føtter om kvelden. Ingen kvalme enda.
 
Veldig hormonell. Går fra tom og trist det ene minuttet, til forbanna over småting det neste. Pluss mye overtenkning og analysering.
 
Jeg tror jeg begynner å få bekkenløsning alt.. Sykt vondt i sittebein/korsrygg.. Flere som har det sånn?
 
Fryser, kvalm og uggen, ømme pupper, hormonella, TRØTT.
 
Ømme pupper og smådeppa
 
Ømme bryst, hele kroppen skriker etter junkfood i dag -.- Har så lyst på bigbite kyllingfaitas at jeg dør litt her jeg ligger på sofaen :') Blir nesten litt deprimert for jeg vet jeg ikke blir å få det :') Regner med det er hormoner som spiller inn!
Litt murringer nederst i magen, kjenner jeg er blitt litt hardere rett over trusekanten.
 
Sliter med å sove om kvelden. Har en restless høyrefot. Ømme pupper, kvalme, trøtthet.
 
Ømme bryster, tisser litt oftere
 
Back
Topp