Når hadde du sist sex?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hvor ofte blir det sex som småbarnsforelder? Her går det litt i rykk og napp (haha!) :p Føler det er litt trist at vi prøver å få det til på "freddan" eller i helga liksom...
Hva med dere?

Når hadde dere sist sex - og når var gangen før det igjen? Og så er det litt greit å vite sånn ca hvor mange og hvor gamle barna er, eller om du er gravid med første eller om du er prøver :D

(Sex med seg selv teller også! :oops::oops::oops:)
 
Nå er ikke jeg småbarnsforelder... :)
Langt ifra.. men i helgen:p
 
  • Liker
Reactions: LSB
Barna er 10 og 12
Hadde sex på torsdagen.. gangen før der var det vel et par Uker siden.
 
  • Liker
Reactions: LSB
Tja, var vel i august i fjor. Ble gravid, var kvalm og uvel x antall uker, og begynte å vokse. Mannen synes gravidmage er totalt turn off, og jeg har invalidiserende bekkenløsning, så ingen av oss har særlig lyst gitt.
 
Tenke, tenke... Hatt besøk av svigerfar siden lørdag og det blir ikke så altfor ofte sånn ellers, men det var noe action for en uke siden. Gravid i uke 22.
 
Tja, var vel i august i fjor. Ble gravid, var kvalm og uvel x antall uker, og begynte å vokse. Mannen synes gravidmage er totalt turn off, og jeg har invalidiserende bekkenløsning, så ingen av oss har særlig lyst gitt.

Oi! Ja, det skjønner jeg. Hadde bekkenløsning selv, og selv om den ikke var så ille som din høres ut som, så fristet det ikke så mye med "trening" i den perioden... :/
 
3 barn er på 10, 2 og 4mnd, hadde sex i går faktisk[emoji5][emoji23] her blir det 1-2 ganger i uka. Passer oss perfekt. Har aldri sex med meg selv[emoji15]
 
Fredag, også var det fredagen før det igjen faktisk, men så tett i tid har det vel ikke vært siden vi ble gravide i august 2015 :p Det blir jo iblant, men veldig i rykk og napp, dessverre!
 
Så lenge ingen er på jobbreise så blir det vell i snitt 2-3 ganger i uka.
Har barn på 5 og 8 boende i samme hus og de legger seg heldigvis i rett tid enda - er meget spent på hvordan det blir mår de blir eldre o_O
 
På torsdag. Går veldig opp og ned på hvor ofte det skjer.
 
Fikk satt fart på ting det altså?:p

Mulig det ja [emoji85] var en uke på overtid da, så var vel fødsel rett rundt hjørnet uansett sannsynligvis.
 
Lørdag og søndag. Blir ofte sånn.. hverdagen raser avgårde.
Barna er 9, 7 og 4.
 
På lørdag før det så var det vell 4 uker pluss siden kanskje. Det går litt i rykk og napp.
Noen ganger titt, og noen ganger sjeldent veldig sjeldent. Har barn på 19, 18, 13, 3, 1 og en liten i magen som kommer i juni :)

Det er derfor vanskelig, og være spontane. Eller få fred til, og ha sex i fred og ro uten forstyrrelser.
 
Et par dager siden. Har en baby på 4 mnd. Har egentlig ikke helt kommet i gang etter fødselen enda, men håper å få mer tid og energi etterhvert. :)
 
Back
Topp