Voksi sky light, eller easygrow lite?

Easygrow, veldig fornøyd :)
 
Vi har easygrow lite og er kjempe fornøyd [emoji3]
 
Veldig fornøyd! Har to stk av Easygrow Lite [emoji4] Kjøpte den første i fjor og den andre i forrige uke. Valget på hvilken pose jeg skulle ta da var ikke vanskelig [emoji4]
 
Sniker inn tilleggsspørsmål ; noen som har prøvd begge?
 
Har Easygrow lite +, kjempefornøyd :happy: Men har ikke prøvd voksi så vet jo egentlig ikke :p
 
Vi har Easygrow lite. Hadde Voksi city i vinter. Av det jeg kan se i forhold til voksi sky light er at den er veldig som voksi city i forhold til plassering av glidelås og slike funksjoner. Easygrow lite har glidelåsen mer på skrå, mens voksi sin har den midt på foran. Sånn ellers vil jeg tro begge posene er gode. Men ville gått og sett på begge i butikken dersom du lurer på hvilken du liker best.
 
Voksi sky light. Veldig fornøyd! Men har ikke prøvd easygrow sin. Men mener å jiske en av de har forlengerdel og andre ikke acv lite/lite+. Noe å tenke på.

Voksi sky light ser ikke finest ut, men den har antskli i ryggen, forlengerdel og rund del nederst du kan ta av = genialt med sko i når barna blir større.
 
Voksi sky light. Veldig fornøyd! Men har ikke prøvd easygrow sin. Men mener å jiske en av de har forlengerdel og andre ikke acv lite/lite+. Noe å tenke på.

Voksi sky light ser ikke finest ut, men den har antskli i ryggen, forlengerdel og rund del nederst du kan ta av = genialt med sko i når barna blir større.
Begge har forlengerdel, bare den ene sitter fast i posen og den andre er løs.
 
Alle har forlengerdel [emoji4]
 
Vi kjøpte easygrow lite+ og er fornøyd så langt. [emoji4]
 
Veldig fornøyd med easygrow lite [emoji1]
 
Har ingen av de, men ville definitivt valgt easygrow sin :)
 
Back
Topp