hvor mange har vært på tidlig UL og sett hjerteaktivitet?

Ja det skjønner jeg kjempe godt!!! Kjempe glad på deres vegne!!!:)
Jeg er akkurat lik ;-D skylle egentlig klare p vente til uke 12.... men nå sitter jeg her 8+4 og skal sjekke nå hehe :) leser Alt for mye på nett...

Eg og leser alt for mye på internett. Kjenner det ikke er sunt for meg, som alltid tror det verste. Har gledet meg til å få barn og er redd for at det skal skje noe galt. Føler meg gladere nå og mer avslappet :happy:
 
Eg og leser alt for mye på internett. Kjenner det ikke er sunt for meg, som alltid tror det verste. Har gledet meg til å få barn og er redd for at det skal skje noe galt. Føler meg gladere nå og mer avslappet :happy:

Ja nei er ikke bra for noen av oss tror jeg... men er vanskelig å holde meg unna [emoji23] vi har prøvd nå i nesten 2 år og hatt 1 sa, så kjenner jo at jeg er veldig redd for at det skal gå galt.. etter så lang tid prøving :/
Men virkelig, fantastisk at det står bra til hos deg:-D
 
Ja nei er ikke bra for noen av oss tror jeg... men er vanskelig å holde meg unna
emoji23.png
vi har prøvd nå i nesten 2 år og hatt 1 sa, så kjenner jo at jeg er veldig redd for at det skal gå galt.. etter så lang tid prøving :/
Men virkelig, fantastisk at det står bra til hos deg:-D

Eg skal ikke si at vi har prøvd så lenge, første mnd med å prøve så ble eg gravid :p etter første skikkelige eggløsning etter p-pille slutt, sluttet slutten av januar :)

Du må ha masse lykke til :Heartred
 
Eg skal ikke si at vi har prøvd så lenge, første mnd med å prøve så ble eg gravid :p etter første skikkelige eggløsning etter p-pille slutt, sluttet slutten av januar :)

Du må ha masse lykke til :Heartred

Oj så heldig :-D like fantstisk uansett hvor lang tid det har tatt!

Tusen takk :-D <3
 
Jeg og samboer så det vi ble enige om måtte vær verdens søteste og fineste hjerte slå forrige mandag 8+3:p:Heartpink
 
Vi Var på ul 7+4 og fekk sjå det finaste lille hjertet eg har sett. blei då satt tilbake til 6+4, då den lille var berre 8mm ☺️
Så no vil eg berre at tida fram til ordiner ul skal gå fort og smertefritt ☺️
 
Vi Var på ul 7+4 og fekk sjå det finaste lille hjertet eg har sett. blei då satt tilbake til 6+4, då den lille var berre 8mm [emoji5]
Så no vil eg berre at tida fram til ordiner ul skal gå fort og smertefritt [emoji5]

Kjedelig å bli satt bak, men fantastisk at ting er som det skal! <3 det kan jeg tenke meg er den beste følelsen!!:) gratulerer! Krysser fingrene for dere <3
 
Vi var på torsdag og fikk se et bankende hjerte :love7 jeg trodde jeg var 6+5 men gynekologen mente 5+6.. så skal inn igjen 15 mai og er da 8+4 i følge han..
 
Var da jeg var 7+1, 8mm stort og hjertet slo fint. Legen mente jeg var 6+4, men så er det andre her inne som har fått beskjed om at de er 7+3 når lille er 8mm.
 
fantastisk <3 ja det skjønner jeg godt at du vil! hadde du hørt hjertelyd før uke 10 den gangen du hadde MA?
ja både jordmor og legen sa til meg at kvalmen var et godt tegn, så krysser fingrene for oss begge, at ting skal gå bra <3

Ja, også da i uke 7. Ble fortalt det var bare fem prosent sjanse for at det skulle gå galt etter å ha sett hjerteslag. Men sånn går det noen ganger...
 
Var da jeg var 7+1, 8mm stort og hjertet slo fint. Legen mente jeg var 6+4, men så er det andre her inne som har fått beskjed om at de er 7+3 når lille er 8mm.

Så merkelig.. skulle tro at alle gikk etter samme skala..
men gratulerer så mye med at den lille har bankende hjerte <3
 
Back
Topp