Vandrende livmor

Frykter mange kg opp her.. har spist lavkarbo i over et år, kroppen ble bedre og de mange ekstra kiloene forsvant. Skulle fortsette i svangerskapet, men får bare i meg karber. Blir kvalm av grønnsaker. :hilarious: vil helst ha pasta, brød, pizza og pølser..:hilarious:

Får satse på det gir seg etterhvert, om så er går de 9 mnd tross alt ganske fort[emoji28] Må bli flinkere selv også, tenker jeg begynner så smått etter mini er ute. Dvs prøve å spise mindre kaker og søtsaker i permisjonstiden enn jeg gjorde med forrige[emoji23][emoji85]
 
Får satse på det gir seg etterhvert, om så er går de 9 mnd tross alt ganske fort[emoji28] Må bli flinkere selv også, tenker jeg begynner så smått etter mini er ute. Dvs prøve å spise mindre kaker og søtsaker i permisjonstiden enn jeg gjorde med forrige[emoji23][emoji85]

Forrige gang spiste jeg det jeg ville, kastet opp mange ganger hver dag, gikk opp 12 kg, og dé var borte med engang baby var ute. :eek: nå føles det som jeg har gått opp 12 kg allerede. :hilarious:
Gikk opp masse etter fødsel da. Sov 4 t i døgnet, og spiste det jeg fikk i meg. Som regel sjokolade og snacks.. :( kjenner jeg er livredd for å ese ut som en gjærdeig igjen.. :hilarious:
 
Ja, grønnsaker og egg er forferdelig, kjøtt klarer jeg meg fint uten. Fisk lukter grusomt og byr meg imot.
Håper jeg blir bedre utover. For dette er tragisk. Vil helst ha mat som ikke smaker så mye, men det må smake riktig. :hilarious: (spist sushi i dag, og det falt i smak, første porsjon fisk på flere mnd:angelic: )

Wow! Gratulerer med fisk!! Jeg har ikke sjans :laughing002

Det må bli bedre. Ellers går jeg opp alle kg jeg har gått ned :laughing002
 
Wow! Gratulerer med fisk!! Jeg har ikke sjans :laughing002

Det må bli bedre. Ellers går jeg opp alle kg jeg har gått ned :laughing002

Takk, Takk!!:knegg: Det smakte faktisk helt nydelig :Heartred men ingen annen fisk som frister da, og kan ikke ha noe med maten å gjøre, annet enn å spise den :knegg:
Hvor mye har du gått ned?
Gikk selv ned 30 kg på litt under 1 år.. :)
 
Takk, Takk!!:knegg: Det smakte faktisk helt nydelig :Heartred men ingen annen fisk som frister da, og kan ikke ha noe med maten å gjøre, annet enn å spise den :knegg:
Hvor mye har du gått ned?
Gikk selv ned 30 kg på litt under 1 år.. :)

28 kg fra 2014-2015. Holdt vekten frem til jeg ble gravid :wacky:
 
Forrige gang spiste jeg det jeg ville, kastet opp mange ganger hver dag, gikk opp 12 kg, og dé var borte med engang baby var ute. :eek: nå føles det som jeg har gått opp 12 kg allerede. :hilarious:
Gikk opp masse etter fødsel da. Sov 4 t i døgnet, og spiste det jeg fikk i meg. Som regel sjokolade og snacks.. :( kjenner jeg er livredd for å ese ut som en gjærdeig igjen.. :hilarious:

4 timer?!?![emoji33] Hjelpes meg, håper jeg slipper å oppleve det noen gang!
Jeg gikk opp 15 kg forrige gang, håper ikke det blir så mye mer denne gangen. Men har gått opp 5 kg allerede, så får vi se hvordan det går[emoji28] Tror jeg skal prøve å lage porsjoner med mat i fryseren som jeg bare kan varme opp den første tiden når pappan begynner på jobb igjen, da kan jeg prøve å tenke litt sundt hvertfall[emoji12]
 
4 timer?!?![emoji33] Hjelpes meg, håper jeg slipper å oppleve det noen gang!
Jeg gikk opp 15 kg forrige gang, håper ikke det blir så mye mer denne gangen. Men har gått opp 5 kg allerede, så får vi se hvordan det går[emoji28] Tror jeg skal prøve å lage porsjoner med mat i fryseren som jeg bare kan varme opp den første tiden når pappan begynner på jobb igjen, da kan jeg prøve å tenke litt sundt hvertfall[emoji12]

Anbefales ikke. :hilarious: Lille hadde kolikk, også var/er han veldig var på lyd o.l. måtte venne han til å sove med TV og radio i bakgrunnen. Han skvatt til og hylte av alle lyder. :wacky: jeg sov de få timene han sov om natta. Også har han aldri sovet like mye som jevnaldrende barn. :wacky: men det er heldigvis mye bedre nå.:hilarious:

Tror jeg har gått opp mer enn 5 kg allerede også jeg. :hilarious: spiser det motsatte av hva kroppen egentlig trives med, og orker nesten ikke bevege meg. :hilarious: kanskje jeg skal prøve det jeg også. Om jeg kommer meg inn på kjøkkenet igjen. :hilarious:
 
Absolutt :) Håper jeg ikke er like karbo syke hele svangerskapet :laughing002

Nei, samme her. Og jeg føler meg forferdelig når jeg spiser karber. Blir kjempe mett og fort sulten igjen. Det eneste jeg nyter nå er frukt. :laughing002

Noe av det vanskeligste nå er den kjøkkenmotstanden som gror i meg. Egentlig elsker jeg å drive på kjøkkenet. Men nå orker jeg ikke, blir dårlig bare ved tanken. Koker pasta eller stikker noe i ovnen. Det er så langt jeg strekker meg. :dead: ikke holdbart det heller.. får tro gravid kropp og hjerne snart tar til vettet. :laughing021
 
Nei, samme her. Og jeg føler meg forferdelig når jeg spiser karber. Blir kjempe mett og fort sulten igjen. Det eneste jeg nyter nå er frukt. :laughing002

Noe av det vanskeligste nå er den kjøkkenmotstanden som gror i meg. Egentlig elsker jeg å drive på kjøkkenet. Men nå orker jeg ikke, blir dårlig bare ved tanken. Koker pasta eller stikker noe i ovnen. Det er så langt jeg strekker meg. :dead: ikke holdbart det heller.. får tro gravid kropp og hjerne snart tar til vettet. :laughing021

Hahaha.... Know The feeling. Det går seg til :laughing002
 
Samme her! :playful: Er så koselig. Pleier å la samboer kose litt med den på morgenen før jeg MÅ gå og tisse. Da forsvinner den igjen. Hehe.
 
Back
Topp