I mange bhg har de opplegg som lages av foreldreHvorfor er det opplegg i barnehagen på 17 mai? Det har jeg aldri hørt om før faktisk.
1 mai er rød dag, da er barnehager stengt og barnehageansatte har fri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I mange bhg har de opplegg som lages av foreldreHvorfor er det opplegg i barnehagen på 17 mai? Det har jeg aldri hørt om før faktisk.
Enig i det 4)Ja, ikke sant. En toåring har det ikke mye gøy når hn må stå ved pappas side i 3 timer. Og så er arrangementet OVER...
Bedre om foreldre til eldre barn (på skolen) kunne gjort det, så kan barna løpe rundt og leke med lekene som arrangeres
Det er FAU som pålegger alle bhgforeldre å jobbe på 17.maiHvorfor er det opplegg i barnehagen på 17 mai? Det har jeg aldri hørt om før faktisk.
Kan ikke forstå hvordan de kan ha myndighet til det..Det er FAU som pålegger alle bhgforeldre å jobbe på 17.maiDe ansatte er ikke der, som oftest
Ingenting, men det skjer på skolen og da får vi oppgaverKan ikke forstå hvordan de kan ha myndighet til det..
Hva skjer egentlig i barnehagen på 17 mai?
men de deler ut oppgaver i bhgBor du i ett slikt lite bygdesamfunn der barnehage og skole er sammen?Ingenting, men det skjer på skolen og da får vi oppgavermen de deler ut oppgaver i bhg
Hva slags oppgaver da ? Kjenner jeg skal nyte den siste 17.mai hjemme uten å gjøre noe for slik vil det ikke være de neste åreneHva slags oppgaver? Her får vi fra første ungen starter i bhg - ingen tid til 17 mai-kos, nei!
Njaa..njo... på en måte. Men det er en egen skole liksom!Bor du i ett slikt lite bygdesamfunn der barnehage og skole er sammen?
hihi. Gjør detHva slags oppgaver da ? Kjenner jeg skal nyte den siste 17.mai hjemme uten å gjøre noe for slik vil det ikke være de neste årene![]()
Åh, akkuratt. Greit om en vet på forhånd hva som skal skje da, så en får planlegge litthihi. Gjør detrigging, baking av kaker/boller/rundstykker, ansvar for leker, selge pølser, selge rundstykker/boller/kaffe, rydde opp etter folkefesten.
Jeg synes sånne forhåndsoppgaver er helt ok!
er jo koselig, ikke minst for barns sin del.bare ikke egne barn når hele 17mai hvert eneste år består av å stå rolig i 3 timerÅh, akkuratt. Greit om en vet på forhånd hva som skal skje da, så en får planlegge litter jo koselig, ikke minst for barns sin del.